![]() |
Intwine - perfect
Wie heeft het nieuwe album van Intwine al in huis?
het album heet Perfect, en ligt sinds deze week in de winkels Ik vind het echt een topalbum, met harde rocknr's maar ook rustige ballads. Vind het album een hele vooruitgang ten opzichte van het 1e album. Hiermee komen ze denk ik ook definitief van hun Idols 'gezicht' af Intwine - Perfect is een aanrader ! :cool: |
Citaat:
aaah, gaat de dwerg eindelijk plastische chirurgie ondergaan? (y) |
Harde rocknummers mijn aars.
Intwine is de definitie van kut, en die zanger heeft geen recht op arrogantie. Lelijke dwerg. |
stelletje zielige reacties zeg.
|
Citaat:
en zonder idols waarschijnlijk nooit waren ondekt, er lopen in dat genre waarschijnlijk nog tig betere bands rond. |
Citaat:
Fred Durst is pas arrogant ;). |
Citaat:
|
Ik heb een zwaar probleem met die omhooggevallen dwerg.
|
op de 1 of andere manier kan intwine best goed hebben (dit is t moment dat friso gaat zeggen "dat komt omdat je zelf ook in zo'n kutpopbandje speelt"). irriteer me alleen zwaar aan de overload aan strijekrs die ze altijd opvoeren.
|
als dat representatief is voor de hedendaagse rock n roll dan schiet ik mezelf liever voor me kop
|
beetje trieste reacties hier...
Hoe weten jullie nou dat die kerel arrogant is? ooit mee gepraat? lijkt me niet aangezien jullie Intwine toch niks vinden MAargoed, ieder z'n mening, feit is wel dat de nieuwste singel Cruel Man het ERG goed doet in de charts!!! |
Kwam 'm laatst een keer tegen in de Extase, hij was best aardig (voorzag mij iig van gratis drank ;)) maar hij heeft idd wel een behoorlijk arrogante uitstraling.
(maar je moet toch wat he, als anders iedereen over je heenkijkt.) (en eigenlijk vind ik cruel man best een mooi nr.) |
kvin intwine echt wel goed
verder vink niet boeiend oftie arrogant is of niet (hij is idd wel heel erg klein), hoorde laatst wel van een vriendin dat-ie zichzelf helemaal geweldig vindt. Vind niet dat het afbreuk doet aan de muziek, de band bestaat niet alleen uit hem! |
Citaat:
leer es verder te kijken dan 'de charts' |
Citaat:
|
Citaat:
Met de charts wil ik alleen aangeven dat ze toch vrij populair beginnen te worden, aangezien ze redelijk hoog staan, that's all. |
Citaat:
Het feit dat ze populair worden betekent nog niet dat et goede meziek is, bv: britney spears , j.lo ofzo uhm en de rest uit die freeking top 40. Ikzelf heb verder geen mening over hem of de band aangezien het mij niet boeid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Even voor de duidelijkheid: intwine boeit mij voor geen ene meter, maar dat heeft bijzonder weinig te maken met die zanger of welk bandlid dan ook. Ik vind de muziek gewoon niet boeiend. dus ik sluit me bij muddy aan wat dit betreft: Citaat:
|
Is dat van die kale oorbelnicht-wannabe F. Durst met dat overdreven amerikaanse kankeraccent?
|
Citaat:
Heh :D daar kwam ik ook wat later achter (nu :bloos: ) ik neem mijn opmerking terug :o :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij is die niet echt 13 |
Citaat:
maarja over wansmaak valt niet te twisten he |
haha als er één band een eigen sound heeft dan zijn hun het wel geloof ik! Ooit wel eens het hele album geluisterd of bij een concert geweest ?
Nahja goed, ieder z'n eigen mening en smaak zullen we maar zeggen |
Citaat:
de muziek boeit me niet zo. En ik denk ook dat ze zonder Idols nergens waren gekomen. |
wel een vette cd titel btw :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zó lelijk is die dwerg toch niet? :o |
Citaat:
|
ja.. dood aan Eddie Vedder...aardige gast, maar z'n stemgeluid heeft generaties op een verkeerde manier geinspireerd.... Kane, Intwine... Di-rect :s
|
Heb hun album geluisterd, ik moest werken bij hun concert in het Patronaat en heb na afloop even met de band gebabbeld (kreeg een T-Shirt, jippie).
En ik moet zeggen: Wat een kutband. Eigen Sound mijn reet. Ze jatten van alles en nog wat van overal vandaan en plakken dat aan elkaar zodat ze een hele zooi incoherente popliedjes krijgt die op het eerste gezicht min of meer origineel lijken als je niet verder kijkt dan de top40. Het optreden was ontzettend gelikt en professioneel uitgevoerd, precies het soort theatrale professionaliteit dat je van een bandje met een zakelijk commerciele instelling verwacht. Ik kreeg alleen het beeld van hem met een puntmuts op niet uit mijn hoofd, dus het kwam op mij niet echt geloofwaardig over. Misschien op hypergeile meisjes wel. Jammer dat ze absoluut geen hart voor hun muziek toonde. Dat stelletje arrogante hoeren liepen zelfs tegen 17 jarige meisjes engels te ouwehoeren terwijl ze allemaal prima Nederlands spreken. En dan maar zeveren dat ie niet van zijn Idols imago afkomt. Blaat. |
en toch t shirt aannemen :D(y)
|
Citaat:
Hey, ik leef nog steeds als student (al ben ik het niet) en ik vond het wel kemp |
Citaat:
Je mag intwine best luisteren als je dat wil, maar het is onzin te beweren dat ze de meest eigen sound ter wereld hebben. Ze zijn op geen enkele manier revolutionair. |
Citaat:
http://www.musicitems.be/artiesten/f...24ujimtv37.jpg |
SKATERRRRRRR
wat een vatsige oorbellen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |