![]() |
Punik Proza
Als mijn fiets er niet meer is
Dan zal ik moeten lopen Zonder stalen ros Te laat, en dik verloren Als de lichten staan op rood Dan zal ik moeten stoppen Met mijn ogen aan De overkant geschonken Als mijn moeder er niet is Naar de hemel ver gevlogen Wie zal dan eten maken? Zich omdraaiend in mijn braken Wie zal dan schenken uit het hart Op een brommer van metaal En godverdomme slinkse hoer Niet alleen je hersens kaal Jij vieze dikke proletennicht Met proza tieten scherp Het mes dat is geslepen Het doel is loos gemaakt Ik kan nu louter slachten Puur uit leedvermaak Al lopend zonder fiets Is slopen een leuk iets Ik relativeer de nachten Die ik lopend zal begaan Met een zelfmoordknop Alsof ik in de trein moet staan Een jankend zachte bel Klinkt verdovend in mijn oor Zou de duivel toch bestaan En bij mijn moeder langsgaan? Is de diepe wens Die ik koester in gedachten Of is dit juist de droom Ontstaan in bange nachten Badend in het zweet Versla ik mijn gevaar Rubens wijven neukend Is anaal dan een bezwaar? Wat loop ik nu te lullen? Is dit nu te banaal Nee, laat mij nu maar schrijven In het ritme van de nacht Een zwoel gedanste tango Die danst zo lief en zacht Zo zie ik mij het liefst En zo lezen jullie graag Dus met de handen voor de ogen Sluit ik hier dit dicht Zo is er weer gescheten En stierf proza uit het zicht.... ---------- Normaal,normaaal, eng eng eng eng, raar, raar..... Proza. proza........mijn reet......voor een bouwvakker is alles proza alleen weet ie t zelf niet.... Over vijftien jaar is elke natte scheet van nu kunst......proza,proza......getver Maar goed, ik ga slapen! Tataa! |
Kijk, dit is nu de Vaal waar ik van houd <3
|
Citaat:
|
Je overtreft jezelf valie.
Ik kan m gewoon zingen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43. |