![]() |
menstruatie uitstellen?
Bestaat er een middeltje dat de menstruatie kan uitstellen? Dan bedoel ik geen anticonceptie ofsow.. ?? xXx
|
Ja die bestaat. Moet je even om vragen bij de dokter, dan kan ie je zo een kuurtje van een paar pillen geven waarmee je je menstruatie uit kan stellen.
|
"primolut noir" dient daarvoor. Maar je moet een voorschrift bij de dokter halen. Werkt perfect. Krijgt een potje met veel pilletjes, dus hoef je niet iedere keer weer opnieuw naar de dokter.
Wel ni iedere maand gebruiken... Is nooit goed. |
ik krijg een strip met 30 (dus 10 dagen) daarna moet ik dus wel weer bellen
|
Hoelang kan je het uitstellen met die kuur? En hoelang van te voren moet je ze slikken? Zijn er ook bijwerkingen? Thanks :)
|
Met primolut noir? Zolang als je maar wilt geloof ik, 2-3 dagen nadat je stopt met ze in te nemen krijg je je menstruatie.
Weet niet juist hoelang op voorhand je ze moet innemen, 3 dagen ofzo dacht ik, niet zo heel lang van te voren in ieder geval. Zelf heb ik nog nooit last gehad van bijwerkingen. Je hebt ook 2 verschillende soorten, 5mg en 10mg, die van 5mg moet je tweemaal per dag, 10mg eenmaal per dag, maar wel altijd op dezelfde tijdstippen (net als de pil). Bevraag je toch maar even voor de zekerheid bij de apotheek of dokter... |
die van 5 mg
moest ik 3x per dag slikken |
ja ik heb hem ook van 5 mg en moet 3x per dag slikken
en mag het maximaal 2 weken uitstellen.. ikn heb soms bijwerkingen, als ik het 2 weken uitgesteld heb dan ben ik de eerste dag van de menstruatie echt ziek maar als ik het een week doe ofzo is hij milder en korter.. vaag :o maar goed je moet 3 dagen voordat je je menstruatie verwacht beginnen met slikken |
hee ik krijg hem niet van mijn huisarts hoe oud ziijn jullie.. want hij zegt dat ik nog veel te jong ben daarvooR
|
hmmm. hoe oud mensen zijn staat naast dat plaatje, onder de nickname van diegene.
Wat vreemd zeg.. wil hij wel de pil voorschrijven? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39. |