![]() |
Vanaf de sterren tot het diepste dal
Vanaf de sterren tot het diepste dal
ik wil naar de maan! Verweggistan klinkt als een purperen illusie, lijkt zo verweg hiervandaan Elke weg heeft een bestaan een verhard pad, van grind of zand soms niet eens versteend; doch is elke weg er één In mijn ogen fel belicht een schijnwerper belicht de sterren van vanavond Iedereen is een zanger een schrijver of acteur iedereen is anders anders, is iedereen! alle dagen dat je wacht en droomt is het doel drie keer waard geloof me maar, alle wegen zijn belicht, ze zijn allemaal bereikbaar -met de juiste kaart- Het is een hersenspinsel en moet zéker nog verder uitgewerkt worden hoor ;) |
Ik heb het nu 3 keer gelezen maar het dringt gewoon niet tot me door, ik zal morgenochtend kijken of het komt omdat ik nu moe ben(op zaterdagavond nog wel :o ) of dat het komt omdat het gedicht gewoon niet boeiend genoeg is :p . Morgen zal ik verder reageren :) .
|
Hmm, 2e en 3e strofe vind ik heel anders dan de andere 3, die 3 zijn veel letterlijker, dat loopt niet zo goed in elkaar over vind ik. Je einde vind ik wel wat hebben, maar ik zou het mooier vinden als je die eindregel gewoon als 4e regel van die laatste strofe kon krijgen, nu hangt hij er maar een beetje losjes bij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22. |