![]() |
FanFiction: christina Aguilera
heeeyyy mensen!
dit is een fanfiction! iemand kiest een celebritie uit en maakt daar een hitsig verhaal van... kom op:P dit word een verhaal ik bgin wel met hoofdstuk 1 |
hoofdstuk 1
'mn haar zit niet en de platenmaatschappij komt zo!' riep christina aguilera uit naar haar styliste. dingdong de bel ging johnney depp kwam binnen... johnney pakte christina plat op dr mond. ze voele zijn warme natte tong tegen de hare. ----------- christina werd wakker.. 'shit, allemaal gedroomt d8 ze...' jammer.. later op die dag was ze bij de platenmaatschappij om haar nieuwe singel op te nemen: 'owh boy, you make met horny'' ze zong het in en speelde het af... daarna namen ze haar clip op. ze hadden een probleem de jongen die i de clip moest spele was ziek en kwam nie opdagen.. ze zaten met een crisis! christina had ene idee gekregen. ze belde johnney depp op en vroeg hem om in haar clip te mogen spelen. hij was to in de buurt 'is goed christina, ik kom dr gelijk aan' zei johnney. christina sprong een gat in de lucht en deed gauw haar push-up BH aan in plaats van haar gewone. *ding-dong*daar ging de bel al.. |
johnny
|
De deurbel gaat. Ik doe open. Het is Victoria Koblenko. Ze heeft een kort rokje aan. In het Latijn fluistert ze wat tegen me en ze geeft me een likje in mijn nek terwijl haar rode haren in mijn gezicht komen. Ik snuif haar geur op.
Ik doe de gordijnen dicht en zet haar boven op de wasmachine. Met haar benen die in hakken uitlopen omklemt ze mijn benen. Met een hand streelt ze mijn kruis. Mijn hand gaat langzaam over haar lekkere benen naar boven en ik voel dat ze geen slipje aan heeft. Ze kreunt als ik haar zachtjes vinger. Opeens trekt ze mijn broek naar beneden en begint ze mijn stijfwordende penis door mijn onderbroek heen te strelen. Ze zegt dat ze mijn penis diep in haar wil voelen. Ik doe mijn onderbroek naar beneden en begin haar te neuken, tegen de wasmachine. Eén been is deels om me heen geslagen, ze heeft haar ogen dicht en ze kreunt. Plots voel ik haar spieren om mijn penis heen zich aanspannen. Ik kan het niet meer houden en tegelijk komen we klaar, terwijl ik mijn pijlen diep in haar afvuur. Ik hijg nog na, terwijl zij een handdoek uit het rek pakt. |
ding - dong; weer de bel
|
het is viola holt :eek:
|
Spannend.
Maar ik begrijp niet helemaal wat een 'fanfiction' op L&R doet. |
is dit nog erger dan je andere topic? ik geloof het wel. wat doet dit hier? :(
en ik doe lekker niet mee |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ware man :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: dit gaat inderdaad helemaal nergens over. Dit is nog slechter dan het gemiddelde erotische verhaal, en ik snap niet waarom dit op L & R staat, doe het dan op seksualiteit. |
OMFG, wat is dit nou weer voor iets gaars... :|
|
Fantasieën van een dom klein meisje die denkt dat er niks anders op de wereld bestaat dan liefde. Kanker op.
|
Citaat:
|
Maar om ontopique te blijven, een tekst van 1 van de betere Nederlandse death metal bands: Brutus!
BRUTUS - VLEESPOMP Een daverend -borrelend in mijn paal- orgasme -dient zich aan- Terwijl mijn ballen -botweg onbeschoft- tegen je billetjes slaan Je kutje is helemaal opgezwollen Ik laat je knopje tussen mijn vingers rollen Mijn kloppende speer krijgt nu ruim baan Dus laat jezelf maar helemaal gaan Twee lippen die mijn lul omsluiten Zorgen dat ik krachtig in 't rond ga spuiten Ik maak je blij met mijn gelei Ik stort het uit over je bilpartij Ik bedelf je onder mijn witte goud Want dat is waar jij zo van houdt Ik voer het tempo op Ik stoot mijn blanke sabel dieper Neuken dan, pephoer Mijn borrelend zaad Flitst over je gelaat Een tintelende fantasie Die me niet zomaar loslaat Je tong danst over mijn eikel en schacht Oh wat zalig, hier heb ik lang op gewacht Ik neuk je nog wat sneller, geef extra gas Het was nog lekkerder geweest als je nog in leven was |
Real People Fiction is echt het ranzigste wat er is. Bah Bah Bah!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is triest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dit niet iets voor de kantine? En anders nog voor sexualiteit maar beslist geen L&R...:S
|
Citaat:
Brutus koffiemok: "Koffi mokkor" (contents may be bot) Brutus aansteker: "Fikki stokkor" roflmao |
uhmmm...
denk niet dat dit de juiste plaats is, zoals gezegd seksualiteit of kantine ofzo dit is idd best wel triest |
Het niveau van deze verhalen valt me nog best mee. De standaard zinnen als toen pakte ik een condoom en deed hem bij hem om. En toen kwamen we tegelijk klaar... en we hebben het nog vele keren overgedaan.. mis ik nog. Ja ik ben een echte expert...
Hoewel dat het ïsenige wat me bijgebleven is van die verhalen die op kamp altijd voorgelezen werden. Toen ik 12 was luisterde ik nog met intresse maar daarna lagen we alleen maar dubbel van het lachen tijdens die verhalen. |
Ik denk hier aan zo'n ijzeren, eventueel zinken stuk, zo groot als een handpalm. Met 1 massief deel met een gat en een mechanisme, daar aan vast, op top, een half rond, massieve stang. Deze kan met een nikkelen sleutel van het eerste massieve stuk worden afgedraaid. Dit geheel maakt een...
Een slot! :eek: |
Ahahahahaha
|
|
Citaat:
En dan de sleutel ergens in een gracht dumpen :evil: |
Citaat:
Zoalng het deze onzin maar afsluit :p |
Citaat:
Je verhaal mist alleen de nodige opbouw. Ik bedoel, waarom zou Victoria bij jou thuis aanbellen? Lees eens BreakOut!, daar doe je vast nog wat inspiratie op! |
Citaat:
Nog een tip: Post hier niet |
is dit nou nog steeds open?
|
Verbaasde ik me ook over, het staat al lang op meldpunt.
En dat terwijl dit vrolijke topic wel dicht moest... |
wow en dát topic had zowaar wat met L&R te maken
dit is gewoon... triest :| |
|
Citaat:
hahahahaha :D (Y) kwam haast niet meer bij :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
AHahahah! En voor mij geen hitsige celeb-verhalen meer, even. ;) |
Citaat:
|
1. dit gaat nergens naar toe
2. dit heeft niet echt serieus met L&R te maken 3. verhaaltjes kun je op letteren kwijt. reden genoeg dus voor het sluiten van dit topic. Succes met je fanfiction! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |