![]() |
Just For The Girls.... Hebben jullie wel es..
sex met een meisje gehad?
|
ik heb nee geantwoord maar dat ik het ooit nog wel eens wil. maar dan iig niet met een jongen erbij. ben er wel nieuwsgierig naar, maar voorlopig ff niet :P
|
ja, een paar keer, great fun (y) maar heb daarna toch besloten dat ik mannen leuker vindt :)
|
Alleen maar. Ik kwam er op mijn twaalfde al achter dat ik lesbie was.
|
Neen nog niet, wel zoenen etc. Wie niet?
(daar heb ik al antwoord op, laat maar :p) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja.. Dat is zo..:P Maja ik had deze poll om te kijejkn hoe de rest erovre dacht :) |
Citaat:
|
nee, geen denken aan
weleens gezoend met een meisje maar dat is ook alles voor de rest echt geen behoefte aan |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
1x.
Was erg geslaagd, maar ik hoef niet nog een keer. Ik hou van mannen. |
Citaat:
|
getver, veels te veel chicks die het met elkaar doen.
|
nog niet gedaan nee...
maar t lijkt me wel fantastisch, kijken wie beter zijn... ik vind meisjes ook best zeer aantrekkelijk... :) |
Citaat:
|
pervert
|
Citaat:
|
Nouja ik heb liever dat ze het met mij doen als met elkaar
(zeker nu ik al 4 maadnen zonder zit) |
Als mijn vriendin dat zou doen... Dan keek ik d'r nooit meer aan (n)
|
ja, paar keer
|
Nee, bah, meisjes zijn dom en onaantrekkelijk.
|
dit biedt perspectieven voor triosex :cool:
|
ik heb liever dat alle mannen m.u.v. ikzelf het met elkaar doen
meer dames voor mij :P Citaat:
|
Nee, maar wel benieuwd.
|
Nee, maar zou wel benieuwd zijn hoe het is.:o
|
Citaat:
|
Citaat:
meis, kraak jezelf niet zo af joh! wij zijn veel slimmer EN aantrekkelijker dan het andere geslacht! :) |
Citaat:
|
Zeg nooit nooit, maar ik ben de juiste kandidate blijkbaar nog nooit tegengekomen. Als ik zo eens naar al mijn klasgenootjes, buurmeisjes, collega's, kennisjes en vriendinnen kijk door de jaren heen, zat er niet een tussen met wie ik wel eens een serieus beschuitje zou willen eten.
Tuurlijk, mooie meiden zat, maar meer dan mooi in de zin van esthetisch verantwoord vind ik het niet. En op de meesten heb ik ook nog wel wat aan te merken. (Net als op mezelf overigens.) |
Oo, ik ben niet eens in de minderheid... :D
|
Citaat:
|
Heb het 1x gedaan. Was grappig om te proberen maar hoeft niet weer. Heb toch liever een vent.
|
Citaat:
|
Nee. Niet per se dat ik er erg benieuwd naar ben, ook niet iets van 'geen denken aan', meer, nouja, waarom zou ik?
|
Ik heb maar 'nee, maar ben wel benieuwd blabla' gestemd, omdat geen denken aan ook weer een ander uiterste is.
Ik heb er geen behoefte aan, maar een vies idee vind ik het ook niet. |
Nee, maar zou wel benieuwd zijn hoe het is
|
Nee, maar zou wel benieuwd zijn hoe het is. Ik zou het wel graag eens willen proberen.
|
ja lijkt me echt heel erg leuk... gewoon omdat het hetzelfde geslacht is, je weet toch wel tot bepaalde hoogte wat iemand lekker vind... gewoon totaal nieuwsgierig..
|
gatver
sorry maar ik vind dat (voor mezelf) echt een vies idee nee lijkt me niks dus |
Citaat:
|
Ik heb het nog nooit gedaan maar ik sta er wel voor open maar ik hoef het ook niet perse ofzo. Komt het dan komt het en anders niet. Ik ben ook heel tevreden met mijn vriend.
|
Ik kan er natuurlijk niet over oordelen omdat ik het nog nooit gedaan heb maar eerlijk gezegd lijkt het mij niets... ik zou het mannelijke "onderdeel" vreselijk missen! :D
|
ja 1 keer
|
Dat meisjes wat in elkaar zien kan ik me als man voorstellen maar mannen met mannen dan weer helemaal niet.
Maar als ik nu spontaan zou veranderen in een vrouw zou ik t wel weten ;) Of zou ik dan toch opeens op jongens gaan vallen :s |
Citaat:
|
trouwens er wordt gespeculeerd dat mannen het fijn vinden om naar te kijken dat potte-gedoe:
ik niet :P wie wel? (om toch een beetje mannen erbij te betrekken) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03. |