![]() |
[mp3] verkeerde volgorde :@
Hallo,
Mijn mp3-speler (die van de blokker, geen idee wat voor merk 't is) speelt de verkeerde volgorde af :mad: :mad: :mad: Ik heb dit al geprobeerd: tracknummer - artiest - tracknaam (dus: 01 - nelly - my place) Dat deed ie dus niet dus heb ik alles ermaar afgehaald en toen alles in de volgorde neergezet die ík wil! Doet het dus ook niet :mad: :mad: :mad: Nu weet ik het echt niet meer .. maybe kan iemand mij helpen. Alvast bedankt! Graph P.S. ik heb mijn vraag al gesteld bij deze topic maar daar krijg ik maar geen antwoord. Dus probeer ik het zo .. :o :o :o oei, alle smilies zijn in het rood |
Welke volgorde houdt ie nu dan aan?
Willekeurig? of achterstevoren? |
willekeurig
|
Lijkt op shuffle he. Wat staat er in de handleiding over?
|
Lijkt me idd dat je t ergens bij Settings uit zou moeten zetten...normal ipv shuffle ofzo...
|
hij staat al die tijd al op 'normal'
De handleiding klopt niet want daar staat het menu héél anders dan wat op de speler staat :S |
Volgens mij is het de manier waarop je het op de speler zet :)
|
ik heb ff gekeken en ik kan kiezen uit:
Intro Normal (staat ie op) Repeat 1 Repeat All Random Shuffle All |
Citaat:
|
misschien staan de nummers in je id3 tags verkeerd, en speelt hij ze af in die volgorde, en niet in de volgorde van file-name?
open de nummers in winamp en met alt F3 geloof ik kan je kijken naar de ID 3 tags |
[mp3] verkeerde volgorde :@
Citaat:
http://www.clubs.nl/ClubsData/180582/incoming/kk.JPG Als ik een nummer aanklik met mn rechter muisknop dan kan ik kiezen uit 'Advanced Tag Editor' Dan krijg ik dit: http://www.clubs.nl/ClubsData/180582/incoming/kkk.JPG (ik zie net dat het laatste plaatje niet helemaal duidelijk is; daarom hier de link: link |
gooi bij de tracknr eens 01 t/m laatste nummer van de cd erin (per mp3 natuurlijk)
heb je wel '01' t/m bijv. '12' ipv '1' t/m bijv. '12'? Bij die laatste speelt hij eerst 1 af, daarna de rest wat met 1 begint dus 1, 11, 12, 13 enz en dan 2, 21, 22 enz |
Citaat:
Niemand die me kan helpen? |
Nog iets: ik hoor maar nix :(
Als ik de nummers afspeel dan komt eerst de titel en dan pas de artiest .. maar ze staan niet op alfabetische volgorde (ook niet de titels) Kan er nou helemaal niemand helpen? K word er wel een beetje gek van dat da kl*** ding niet werkt! |
speelt ie ze wel in een vaste verkeerde volgorde af? of is die volgorde ook steeds anders?
|
Rui-len.
Geld-te-rug. De-ge-lij-ke-ap-pa-ra-tuur. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01. |