![]() |
nieuw
http://img.photobucket.com/albums/v4...709/nieuwe.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v4...709/nieuw2.jpg wat vinden jullie hiervan, graag kritiek! thnx |
Beetje klein :p
|
nu nie meer :p
|
Leuk! Vind die 2e leuker :) Schattig hond-8ig dingetje :D
|
lijkt op een soort snoopy vind k zelf..
|
Ja, beetje wel :P Maar ik vind ze wel mooi, lekker kleurig, k heb verder niet zoveel verstand van kunst/abstract enzo, maar ik vin ut wel hip :)
|
mooi (y) leuke stijl en de 2e vind ik iets sprekender (y)
|
De kleuren van de tweede zijn erg mooi, maar verder vind ik m niet echt. De eerste is mooier, maar de kleuren mogen wel wat sprekender.
|
ze zijn beide nog niet af, moet ik behalve afwerken nog dingen veranderen???
|
kleuren in de eerste!
|
niet mijn ding, krijg echt hoofdpijn als ik daar te lang naar kijk
|
ben er niet kapot van, ligt het aan mij of klopt het dat het hondje van garfield rechtsboven in die onderste zit????
verder zijn de handtekeningen/parafen compleet misplaatst.. |
geen hondje van garfield... :|
|
dan moet ik minder bier drinken
|
Citaat:
|
ech waar??? :confused:
|
1e niks, te amateuristisch
2e wel goed (y) |
idd toffe kleurtjes enzo..
en dat hondje lijkt echt wel op Odi :p |
Wat wilde je hiermee gaan doen :p ? vind het opzich wel mooi :) Heb je nog meer schilderijen?
|
http://img.photobucket.com/albums/v4...709/nieuw2.jpg
http://www.pc-directions.com/personal/Floyd/Odie.gif oh echt waar lijkt 'ie echt????????? :confused: :eek: |
Citaat:
Ik vind het niks. |
heel tof :) vooral die tweede, schilder je vaker??
|
Ik vind voornamelijk de kleuren leuk, maar die zijn bij de tweede ook beter dan bij de eerste. Ik vraag me alleen af of er nog een gedachte achter zit, want ik kan me niets bedenken.
|
ik vind de kleuren van de tweede beter.
maar dat hondje vond ik er irritant in. alles abstract en dan zon hond erin.. dat had dan naar mijn idee ook beter 'niets' kunnen zijn. |
hee mensjess bedankt voor de reactiess!
ik schilder vaker niet de eerste keer ook dat ik hier iets op zet.. en er zit niet echt een bedoeling achter me schilderijen thnx |
Citaat:
|
De 2e vind ik wel grappig (y) , door de ongelijke vormen en mooi combineerde kleuren, de eerste vind ik eerlijk gezegd niet veel soeps.. :s . Waarschijnlijk omdat hij minder sprekend is.
|
De eerste spreekt minder aan omdat ie te "plat" is denk ik. Beetje meer diepte proberen erin steken ofzoow.
Wat je dus wel hebt in de 2e :) Groetjes |
Ik vind die tweede wel mooi, al is het niet echt mijn stijl ;)
|
wiew, geinspireerd door cobra?
leuk hoor |
vind ze allebei wel stoer opzich :cool:
|
wel grappig ik word alleen helemaal kriegel van het lijnwerk dat zit gewoon niet lekker vind ik. vooral bij de eerste vind ik de kleuren echt niiieeet goed.. de 2e kan nog nét qua kleuren maar vind ik toch nog steeds echt te.. tjah weet niet, de ene kleur overschreeuwt de andere en als je zoveel primaire kleuren gebruikt vind ik dat je dat toch op een of andere manier 'goed' moet maken met het lijnwerk/vormen en dat doe je niet echt.
weet niet hoe het uit te leggen maar ze spreken me iig niet aan. wel grappig dus als oefening, of zo.. maar meer niet. |
tja, ik heb verder niet heel erg veel artistiek inzicht, maar ik vind dit echt heel erg lelijk :s Het hondjes figuur vindt ik veel te scherp uit het schilderij knallen. Bij de eerste lijkt het net alsof je er een ichtusvis van hebt gemaakt. Ik vind het jammer dat je zomaar wat schildert en er verder niet echt over nadenkt, maar dat is mijn mening.
|
niet mijn ding, ik hou niet van fel en vrolijk abstract. is kwestie van smaak. ze zijn best aardig uitgewerkt.
alleen t lijnwerk vind ik niet netjes. bij de eerste lopen de diagonale groenen lijnen bovenaan taps toe aan t eind als een penseelstreek, mooier zou ik t vinden als ze gewoon even breed blijven. ook zie je bij deze de donkere buitenlijnen bij t (helmachtig) blobding doorschijnen. bij de tweede zijn de zou ik het ook mooier vinden als je de lijnen nog een keer overtrekt. nu is het zo slordig, eerst heb je de lijnen gezet en toen ingekleurd lijkt t. |
Citaat:
|
Die onderste is best leuk eigenlijk, vrolijk... ik vindt het geheel er alleen een beetje slordig uitzien, ofzo.
|
Citaat:
Citaat:
|
klopt er kan zeker een bedoeling achter zitten maar dat is nu niet t geval... maar ja tog bedankt voor de kritieken!
|
hmmm... vind het een beetje te makkelijk, te random.... Het heeft niet echt een doel of betekenis, wat op zich niet erg is, maar het is ook niet echt bijzonder mooi, of knap gemaakt... Niemandalletjes
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |