![]() |
[tek] zeilen
van de zomer, op een brak bootje, op het giethoornse meer.
http://img.photobucket.com/albums/v1...gen/Zeilen.jpg comments? zelf niet tevreden over het tshirt van de jongen links. dat lukte niet zo goed ivm wiebelboot... |
inkleuren (y)
|
De jongen links?
|
Ik vind het nogal moeilijk om te zien wat wat is... (maar mss ligt dat aan mij) :D
|
Citaat:
|
Best vet getekend, vette lijnen enzo (Y)
|
Citaat:
en het meisje heeft een veel te klein hoofd. Als je die nek in gedachten doortrekt onder het haar, dan blijft er wel bijzonder weinig ruimte voor een hoofd over. Maar ik vind hem verder wel erg goed getekend, leuke stripachtige stijl! |
hm shit ja dat van dat hoofd... ik ga deze tekening binnenkort uitwerken denk ik, ik zal er op letten dan :)
hmm inkleuren.. aii ik ben niet goed in inkleuren, en ik vind zwartwit zelf altijd mooier. maar misschien hebben jullie gelijk... als ik tijd heb zal ik mss een poging wagen.. lijnwerk: jee mijn lijnwerk is goedgekeurd :P dank :) iemand nog comments? |
Noem me dom maar ik snap er geen kut van. Wat zijn die spullen vooraan?
|
ehh je bedoelt dat tonnetje?
:S hmm... |
ik vind het een hele grappige stijl maar ik moet toegeven dat ik ook niet van alles kan zien wat het is.. :o
|
okee volgens mij kan ik al een conclusietje trekken uit dit topic.. ik geloof dat het iets duidelijker moet :P. maar misschien vind ik het ook wel grappig dat het niet goed te zien is... ik zie wel ik maak wel 2 uitwerkingen :)
nog iemand commentaar? |
het idee is leuk en ik zie het beeld wel, ik vind t iig duidelijk genoeg, en die nek is inderdaad een beetje vaag, maar ik vind t opzich wel leuk :) niet echt speciaal.
|
Citaat:
Ik vind eerlijk gezegd de verhoudingen niet zo, maar als je hem nog gaat uitwerken... De mast en de boot overigens wel goed gedaan! Alleen die benen... Btje moeilijk te zien (vind ik), maar miss verandert dat als je hem inkleurd :) |
okee.. conclusietje voor mezelf: uitwerken want hij kan vet worden.
inkleuren.. sorry nee nooit.. okay iemand nog wat ? plies? |
Nee sorry, ik vind t niet mooi.... t spreekt me totaal niet aan, tis te onduidelijk en het onderwerp interesseert me niet... waarom wil je het persé niet inkleuren? T zal er veel duidelijker door worden....! :)
|
hmmm.. ik vind kleuren gewoon echt niet passen bij het grootste deel van mijn werk.. bovendien ben ik niet héél erg goed in kleuren uitzoeken/laten passen dus ga ik niet deze tekening verpesten door m in te kleuren...
maar jammer dat je t niet koel vind, kan gebeuren.. dat onduidelijke daar ga ik binnenkort iets aan doen, maar de rest is natuurlijk persoonlijk :) |
wel leuke tekenstijl ja. Maar te druk... de "kunst van het weglaten" zou hier niet misstaan.
|
Sorry maarre ik vind de tekening veel te onduidelijk. Enigste wak kan zien is een stuk zeil, die meid, stuk van bootje + de "overkant" de rest is voor mij een raadsel. Ik denk dat als je hem inkleurd veel duidelijker wordt, maar als je je tekening niet wilt "verzieken"dan print je hem toch uit of kopieer hem of whatever en kleur hem in :)
|
Ik begin er nu ongeveer aan uit te raken, maar het is inderdaad heel onduidelijk. Inkleuren lijkt me geen slecht idee. Maar ik vind het eigenlijk sowieso niet zo'n boeiende tekening. Een beetje te vol...
|
Laat hem zoals 'ie is, het is een leuke herinnering aan de zomer. Juist omdat het niet perfect is, omdat het in de boot getekend is. Dat is juist het charmante ervan.
Als je het inkleurt wordt het zo'n kleurplaat. |
te vol hoeft niet lelijk te zijn, ik vind hem juist wel leuk zo. ik kleur ook niet graag in moet ik bekennen, maar het zou hem denk ik wel verduidelijken.
|
ik ben gisteren begonnen met uitwerken, ik zal m posten als ie klaar is :)
ik vind kleuren gewoon niet passen bij deze tekening.. en of ie te vol is of niet is geloof ik een kwestie van smaak aan dit topic te zien :S moeilijk :) |
hmmz, meis misschien kun je wat schaduwen aanbrengen.. ik vind hem nu al heel leuk maar ja het lijkt zo uhm plat (tja hoe moet ik het zeggen :confused:)
|
nog steeds bezig met uitwerken... ik weet niet of ik m duidelijker krijg hoor.. ben benieuwd en zo
|
wat een ontzettent dunne giek?? :s
|
Citaat:
|
het bootje was een zeilpunter, die is anders getuigd dan een 'normale' zeilboot, geen giek dus, maar een spriet die je onderaan bij de mast in een lus steekt en die schuin over het (vierkante) zeil naar boven steekt zodat het zeil strak staat. en er zit een schoot aan het andere punt natuurlijk ;)
http://www.dehooghepolle.nl/images/punt3.jpg ik heb m trouwens uitgewerkt, ben niet helemaal tevreden, heb m iets van 2 x gekopieerd dus misschien ga ik die kopieen inkleuren (kleurplaat :S ) maar iig als ik redelijk tevreden ben post ik mn uitwerking. |
oke, rare zeilboot, maarja, ik vind het wel een aparte manier van tekenen, veel succes met het uitwerken,
ik durf mn tekeningen hier niet op te zetten, beetje bang voor de reacties.. :o |
gewoon doen ;)
|
Ghehe, zou jij ook niet nog een koe op een ligfiets posten ? (;
|
oja...
komt eraan :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |