![]() |
Graspop 2005
The first few bands have been announced for this years European Graspop 2005, taking place from June 24th through the 26th:
IRON MAIDEN MEGADETH AXEL RUDI PELL :cool: (y) |
Bron?
Iron Maiden!!! (y) (y) |
Elk jaar vaste prik he.
|
Megadeth :cool:
|
Citaat:
|
:cool: (y)
|
Citaat:
|
Iron Maiden :cool:
|
Iron Maiden, Megadeth (y) heersch (y)
|
Echt opgewonden word ik er nog niet van. Maar met Iron Maiden krijg ik misschien nog wel een extra vriend mee, die is niet echt into Metal, maar wel helemaal weg van Iron Maiden
|
haersch!
|
hopelijk kan ik dit jaar wel, vorig jaar viel het in mn SE-week van school. en mocht niet weg, anders jaar overdoen
|
van de partij.
|
ze zijn er vroeg bij...
present! |
Ik verwarde met parkpop
Anders was ik er wel heen gegaan, maar on-gratis gillende mannen is niet heanig. |
Citaat:
|
goeie zaak, aanwezig
|
Ben benejjd wie er nog meer komen!!! Maar wil volgend jaar zeker er heen gaan :)
|
maris! \\m/
|
Roedie!!!!!! :D
|
hehe!
brutelingen zijn bij voorbaat aanwezig \o/ |
als er maar wederom veel bier is
|
Unfortunately for me, the guys in the band, the crew, the label, and more importantly the fans, we will not be touring Europe or anywhere else until summer 2005 due to my serious lower back problems and the fact that I'll be a father in early March. We plan on playing many of the big European festivals next summer and they are being booked at present.
Iced Earth dus wellicht ook weer aanwezig. |
Zowel op de graspop- als de maidensite staat niks bevesigd, dus er wordt wederom onzin geluld.
|
aldus de site:
Accept Amon Amarth Axel Rudi Pell Behemoth Bullet For My Valentine Dio Dream Theater Ensiferum Grave Digger In Flames Iron Maiden Lacuna Coil Nevermore Nuclear Assault Oceans of Sadness Suicidal Tendencies |
Alleen Nevermore is duidelijk al genoeg reden om te gaan.
|
Ho eens, ik zie ook een Nuclear Assault en Behemoth staan :eek:
|
:cool:
|
gaaf rijtje (y) :cool:
|
ik gok zelf ook op Hammerfall, Obituary, Black Label Society en Slay0r voor graspop aangezien die rond die tijd ook in europa zijn
|
In Flames en Amon Amarth alleen al zijn voor mij genoeg reden om een kaartje te kopen, aangezien het twee van mijn meest favoriete bands zijn. Dream Theater, Ensiferum, Behemoth, Iron Maiden, Lacuna Coil, Nevermore. Mwoah, ik ga me wel vermaken daar denk ik zo (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en nee, Megadeth is nog nergens officieel bevestigd zover ik weet.
|
Ik wil SYL :mad: \m/ :mad:
|
Citaat:
|
Hehe juist.
Ik denk trouwens dat Hypocrisy, Kreator en Dark Tranquillity ook een goeie kans maken. |
naast Iron maiden nu ook de volgende bands bevestigd:
Dream Theater Dio Accept Gravedigger Lacuna Coil In Flames Axel Rudi Pell Behemoth Amon Amarth Oceans of Sadness Bullet for my Valentine Enslaved Nuclear Assault |
goh..kijk eens een paar posts boven je ;)
|
vraagje ik wil dit jaar ook naar graspop mare ik heb geen id wat voor mensen er rond lopen..muziek liefhebberss oke mare ik was 2 jaar gelden naar pinkpop geweest daar was de sfeer wel chill mensen willen snel praatje maken enzo.
|
Citaat:
|
op graspop lopen alleen maar teringlijers rond die het nodig vinden iedereen af te kankeren (y)
|
Citaat:
|
Als je gewoon je roze pinkpop hoedje opzet ben je "veilig"
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk komt Twisted Sisters ook..
|
Citaat:
|
waar halen jullie toch megadeth steeds vandaan :confused:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52. |