![]() |
hihi ik kan eindelijk plaatjes tekenen en dan op mijn site zetten enzo! hoehoe!
http://websitemaker.kennisnet.nl/cav...41/1201520.gif
dat is de eerste zelfgemaakte cavia voor mijn caviasite!! |
ja, leuk.
|
nou laat ons maar even weten wanneer je site af is, want die moet wel heel leuk worden!
|
Jongen, gefeliciteerd:).
|
ik ben een meisje! maar bedankt ;)
de site is al bijna af: www.websitemaker.kennisnet.nl/caviahoudenclub dat is mijn clubje die ik heb zelf opgericht!! (y) |
wauw wat een prachtige cavia.
|
wil je me astjeblieft vertellen dat die hele website 1 grote grap ofzow is
|
Idd... *knippert met haar ogen*
|
fur real :rolleyes:
|
Eerder een agressieve bergmamot met neusring :p
Ik vind het dus niet veel soeps. |
Ik vind die cavia niet echt mooi, maar het moet gezegd:
echte cavia's zijn nog lelijker dus mijn complimenten (y) |
Citaat:
Excuus. |
Over de cavia,
De cavia is een langwerpig dier, die tot de knaagdieren behoort. Ik vind cavia's leuke beesten omdat ze aaibaar zijn en makkelijk in de verzorging. Je hebt er als houder niet zoveel omkijken naar, en de cavia kan leuk gezelschap geven. Een minder leuke ervaring is, dat toen ik kind was door een cavia van een vriendin van mij ben gebeten. dat zorgde wel voor een bloeduitstorting. Ik wilde hem aaien, maar hij wilde niet en kwam in ''opstand'' :( :( :( (n) |
jij bent echt leuk <3
|
ik space em op die site echt tering hard.
|
haha vet gaaf ! (y)
|
OMG :eek:
|
whaha wat een brilliante site, waar kan ik me aanmelden? Ik wil ook een CHC lid worden (y)
|
Citaat:
|
als ik ooit nog es een keer heel erg aan de drugs ga ga ik je site bekijken echt waar (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind dit heel erg flauw.
|
vandaar dr avatar.
|
Hey wat doet deze topic in Artistiek?? :s beetje vaag mensen.... :eek:
tijd voor een slotje? |
ow is dat een cavia
smaken die lekker met pepersaus? |
godsamme man
flikker op met die troep (n) het is niet eens grappig, muts (n) |
hallo allemaal!
ik kreeg zowel positief als negatief commentaar op mijn tekening, dus er kon het een en ander verbeterd worden begreep ik zo. en de tekening was idd een beetje kaaltjes. ik heb dus een nieuwe gemaakt, die is wat vrolijker en heeft achtergrond. voila: http://websitemaker.kennisnet.nl/cav...41/1202614.jpg |
Ik vind het hartstikke geweldig, maar een eigen topic is er niet voor nodig, dit kan ook op onzin of desnoods in het simple art topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |