![]() |
mensen die in action werken
Hallo!
Ik heb vanmiddag een vliegtuigje gekocht die je zelf kan maken van chocolade, maar er zit geen gebruiksaanwijzing bij! geen idee hoe het nu moet, en ik zit hier met mn kleine neefje te logeren!! hoop gauw op een reactie! |
"die in action werken" ?
|
komop, wees is creatief. en eet het anders gewoon op
|
Leg hem gewoon op bed neer, eet het op en zeg dat het vliegtuigje naar buiten is gevlogen de volgende dag. :P
|
mensen die in de action werken! dat is een winkel! Ik zou graag zelf aan de slag gaan, ware het niet dat er allemaal chocobolletjes in de verpakking zitten wat dus een chocolade vliegtuig moet worden, als je goede ideeen hebt!
|
Citaat:
|
ik ga denk ik zo mn moeder bedreigen ergens mee als ze neit heel snel chocola voor me gaat halen bij het benzinestation
|
Citaat:
(ik wil ook chocola :( ) |
Citaat:
:D :D :D (y) |
Citaat:
maar ik heb net gefluisterd om een bak chocolade vla, ik denk dat het gaat lukken! |
haahaa, handige tips hier!!! Ik kan dus echt niks met dat flutvliegtuigje, toch stom dat ze er geen beschrijving bij doen!
|
als je stukjes chocola aan elkaar wil plakken zal je eerst een randje moeten smelten, anders werkt het niet honneponnie.
En als het allemaal goed zit en het op een vliegtuigje lijkt moet je het laten afkoelen. Maar je hebt ook van die dingen dat je het zelf in een vormpje moet gieten. In dat geval moet je dus eerst het vormpje opzoeken, dan die bolletjes smelten en dan erin gieten. Is dat nou zo moeilijk? |
Huh?
|
boeiend
|
*insert random romeinse spreuk*
|
Gooi het chocola uit het raam, en spring er zelf achterna?
|
Citaat:
|
er zit vast wel iets bij waar je de chocola in moet gieten
Dus smelt de chocola op laag vuur en giet het in de mal. In de koelkast ermee en klaar. Zoiets zal het wel zijn ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me af of deze topic wel serieus genoeg is voor V&A of dat de reacties ervoor zorgen dat dit niet zo is.
Daarom mag je het daar proberen, maar het is aan de fb's daar of ze hem open laten. |
nee hoor ben niet blond! integendeel zelfs!
|
Citaat:
|
je zou ook misschien veel meer betere reacties krijgen als je wat meer uitleg bij je probleem geeft.
bijvoorbeeld waar heb je het vliegtuigje gekocht. wat het probleem is. heb je nu een vliegtuigje van chocola heb je nu chocola gekocht waar je een vliegtuig van moet maken. wees wat duidelijker dan krijg je niet van die domme antwoorden allemaal. heb je bijvoorbeeld een gietvorm erbij gekregen maar ik zou gewoon terug gaan naar de winkel want waarschijnlijk kunnen wij jouw niet helpen. |
je moet gewoon de bolletjes chocola smelten in een pannetje, die in 1 helft van t vliegtuigje gieten, vliegtuigje dicht doen, schudden tot overal chocola zit, in de koelkast zetten tot het helemaal hard is, vliegtuigje open maken en opeten maar.
Moeilijk he? :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |