![]() |
Zou jij graag in een boy-/girlband willen zitten?
Ik kijk nu naar Popstar the rivals en ik moet zeggen, het lijkt mij best gaaf! Ik bedoel je verdient geld met dansen, zingen en de hele wereld rondtouren. Zie jij jezelf in een boy- girlband en wat voor figuur zou jij zijn? De gladde semi-nicht, de stoere 'convict' of de enige die echt kan zingen in de band?
|
ik zou defenitly de bad boy zijn :cool:
maar boybands zijn gay ass dus nee ik zie mezelf daar niet in zitten |
Citaat:
|
Citaat:
|
die popstar the rivals komen in een huis hier in een wijk zowat om de hoek :|
|
de user ridder, hahahaha. ik zou graag in een boyband willen zitten. rrr. als zangeres.
|
haha :)
|
er was een hele leuke boy met sproetjes huuu :eek:
|
ja, maar dan wil ik wel playbacken en dan moet iemand anders mijn tekst inzingen
|
De User Ridder :D (y) (y) (y) chapeau. ofzoiets
eerm. Ja natuurlijk zou ik dat doen (y) Ik zou m'n haar keihard omhoog touperen en leren broekkies dragen en neukbewegingen maken op het podium :cool: |
Wie heeft Moonboy ook gezien? :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
oooh ja dat was een leukie! :o ik zou best in een girlband willen zitten, het kan me echt niet schelen of ik word uitgebuit ofzo, dansen en zingen en shoppen en door een knappe kapper gekapt worden en manicure enzo, daar kan ik prima mee leven! hmmm, ja dat lijkt me wel wat. Ik zag ook die leuke jongen die vorig jaar het junior eurovisiesongfestival nederland had gewonnen, die mag van mij wel in een boybandje want ik ben stiekem een klein beetje verliefd op hem :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
no fucking way (n) ik hou niet van die muziek, het van hot naar her reizen staat me niet aan en ik heb ook geen behoefte aan stalkers
|
Citaat:
|
Hah ik heb ook een stukje gezien, wat een wannabe Idols programma, te triest. Maarwelgrappig.
Ik zou het verlegen meisje zijn, de Baby Spice ofzo. Maar dan niet zo schattig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
je bent ook niet knap genoeg koekjes huuuu :D
|
nee
ik vind zingen leuk en als ik zo vrij mag zijn om het zelf te zeggen, is het ook niet zeer schadelijk voor mijn omgeving :D, maar daar hou ik het liever bij. gewoon kleine dingetjes doen met zingen vind ik tof, maar hoef er niet mn brood mee te verdienen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kinders, doe es lief tegen elkaar! Of moet ik jullie soms klapjes geven?
:evil: |
Kan iemand mejuffrouw koekjes misschien even informeren dat haar imago er niet op vooruit gaat als zij zo blijft happen...?
|
Nee, al informeerde er laatst wel een amateurband of ik auditie wilde doen... maar ik kan toch niet zingen dus een auditie leek me niet handig.
|
Citaat:
|
Ja lijkt me wel vet om in zo'n groepje te zingen. Ik hou zoiezo heel erg van zingen! In zo'n groepje hoef je ook niet helemaal alleen een optreden te doen ofzo dus dan ben je ook meteen minder bang iets te doen en het is natuurlijk hartstikke gezellig :).
|
Ik zit al bij een boy- girlband, ik ben namelijk Melanie C van The Spice Girls :cool: .
:D . PS: het lijkt me echt niets (n) |
Citaat:
|
apomes! bart en ik willen met je cammen
|
Citaat:
deborah dat laatste meisje dat hero zong met die blonde krullen, dat was een collega van me. ze kon nog aardig zingen ook (y) |
Citaat:
|
|
Ik denk dat mensen me niet graag in een girlband zien.
|
+10 altopunten voor koekjes
en ik wil niet in een girlband want ik ben te lui voor anl die huppeldansjes geegf mij maar gewoon een bed (y) of een stoel of een hangmat hm rr |
Citaat:
HAHAHA ik vind mezelf toch echt lekkerder. ;) |
bah, meot er echt niet aan denkeb om in zo´n gehypte kutband te spelen, allemaal even vrolijk en saaie muziek.
mijn opa zei altijd`: er is maar een band en dat is bzn. :| geef mij maar een betje alternatieve muziek zoals stevige rock (within tempt.) of bebop of smooth jazz. |
Nee denk het absoluut niet. Los van het feit dat ik de meest walgelijke zingstem ooit heb lijkt het me afschuwelijk om zulke muziek te moeten maken. En die dansjes gaan ook nóoit lukken. Als het een beetje goed gaat met die muziek raak je je privéleven kwijt, herkent iedereen je....nah, nee. Tijdelijk dan, na een jaar of 1,5 dan is er weer wat nieuws waarvoor je aan de kant wordt gezet.
|
Citaat:
|
ik zit in een boyband.
|
jahoor.
male-groupies :cool: (y) |
Citaat:
|
Nou, ik hou mijn aarsch liever heel ipv er door een paar van die flikkers in te laten peuren
Boybands == gay as hell, en ik geil ook niet op 13-jarige kindjes |
Ik doe liever iets nuttigs met m'n leven.
|
zoals forummen op scholieren :p
|
Citaat:
Ik bedoel het trouwens iets anders. Het is meer dat als ik in een boyband zou zitten, ik me nutteloos en hersenloos zou voelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |