![]() |
[windows]dood aan windows :@
kut, me windows (98se) wilde fokkin niet starten en toen deed ik me recovery cd erin en toen zette hij er alles opnieuw op (duh).
maar alles is dus weg! bedoel dan dingen op de D: (windows staat op C:) er is zeker geen mogelijkheid meer om het terug te krijgen?:( grrrrrrr kutrecovery waarom formateerde ik em gewoon neit....:@ :( |
vermoedelijk heeft-ie de partitie weggegooid?
heb je überhaupt nog een D:? voor je gaat klojen... check even met FDISK, en dan optie 4 (weergeven), daarmee verander je niks copy/paste anders even wat er op dat scherm staat |
als slave in een andere pc hangen, en dan data recovery progje gebruiken..
|
Kreten als "dood aan Windows" slaan als een tang op een varken. Jij bent gewoon clueless en moet dus niet de schuld bij Windows gaan leggen, prutsertje.
|
tja, als je windows overschrijft, dan zijn je bestanden weg, lijkt me logisch.
tip: chckdsk altijd eerst proberen. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wtf is dan het nut van een D: als ie em toch weggooid :mad: zal morgen ff met FDISK chekcen, maar is er nog kans dat ik alles terug krijg.... :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe lasty kan windows zijn.
|
Citaat:
Windows gaat echt niet zomaar willekeurig wat schijven weggooien.. Niet toevallig de verkeerde schijf geformateerd? |
Citaat:
deed gewoon die recovery cd erin :s ik dacht gewoon dat ie dan C: ging formatten enzo en D: met rust liet :mad: dus er is dus geen enkele mogelijkheid meer om me D: terug te krijgen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus ik dacht hij format C: maar kreeg een scherm met 2 balkjes met voortgang erop (1tje is voortgang en andere is met welk proces die bezig is(?)) en verder gaf ie neit aan of ie dus C: of D: of dat ie uberhaupt aan het formatten was... :confused: :mad: |
zijn C: / D: nou een splitsing van 1 schijf?
|
uhuh tis een gepartitioneerde C:
|
Citaat:
maar ik doe het dit weekend nog! |
Tijd voor n upgrade.
|
en wie heeft ff wat uploadruimte voor me....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34. |