![]() |
Within Temptation
Dan maar zo, stuk duidelijker :P
Tijdens dat de muziek in kopspijkers, die ik al tijden geen reet aan vind sinds ze geen echte muzikanten meer laten komen, zapte ik naar Tmf om te kijken of er weer wat te lachen viel aan muziek. Ik kwam binnen bij de Beligsche tmf-awards naar later bleek. Maar wat was het ergste? Ik zapte net in bij Within Temptation. ben al vergeten hoe het nummer heet, maar man zoals je normaal spreekt van een voertreffende trap van kwaliteit is dit een overtreffende trap van commercialiteit. Het nummer klonk gewoon bijna als een positief klinkende evanescene . Sharon's zang is wel minder irritant kate Bush achtig geworden, maar deed me nu sterk denken aan van die zangeresjes die je wel eens bij trance enzo hoort. En de muziek is voor geen meter heavy. Dit nummer is bijna nog radiovriendelijker dan Nothing Else Matters O_o Zo, topic nu duidelijk genoeg? Het gaat dus om de verloedering van Within Temptation die al lang bekend was, maar nu dus definiteif is ipv dat ze weer harder gaan spelen :P |
kan me geen fucky schelen om eerlijk te zijn
|
en mij nog minder.
|
En mij nóg minder.
|
|
Wil ik WT nog een kans geven na het 2e album*zucht*
Screw you guys http://home.earthlink.net/~verylonga...l/ecartman.jpg I'm going home http://altura.speedera.net/ccimg.cat...ts/7707796.jpg |
zo'n topics worden hier altijd afgekraakt ;) dus boeiend.
|
lekker belangrijk
|
Waardeloze kut band, Waldrock 3 jaar geleden was ook een regelrechte flop. Ik kom verdomme naar metalfestival en heb geen zin om een hoer in jurk, een opblaasbare cactus te bekijken. en dan laten ze de sample ook nog vast lopen. Weg met die rotzooi.
|
ik voel erg sterk de neiging om nou enorm te gaan stoken etc. maar doe het toch maar nie.......
on-topic: WT was altijd dikke poep, nou is het nog dikkere poep.... (n) |
WT is toch nooit metal geweest? :confused:
|
ik heb er op lowlands toch nog best van genoten.. maargoed mijn smaakt is nogal gay (muzikaal gezien dan :o )
|
Citaat:
|
misschien was het cdboekje zwaarder dan het doornsnee boekje
|
w0000000t!! :eek:
Within Temptation is fukking goeie band, hun muziek is veel beter dan die metal rotzooi van andere goth bands. En ze roeleerden op Lowlands (y) |
Een van de slechtste acts op waldrock afgelopen jaar...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Boeiend.
|
within temptation wordt gewoon steeds commercieler, dat nieuwe nr wat ze deden op de awards vond ik meer een standaard rocknummer... ik ken veel betere bands als within temptation, die tenminste nog echte (goth) metal kunnen maken.
|
De eerst volgende verkiezingen van Nederland zal ik mee doen, en ik zal zorgen dat er een Nationaal verbod komt op Goth metal, gatverdamme wat een crap. Dus stem op mij.
|
Citaat:
|
Haha. En die zangeres-hoe-heet-ze-Sharon-ofzo had nog nooit van Siouxsie & The Banshees gehoord (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(dit wordt lachen) |
Citaat:
Moet je als tralalalametal band maar alle jaren 80 punkbands kennen? :s |
Citaat:
Maar waar heb je dat gelezen en waarom vroegen ze dat aan haar? |
Daar gaat het niet om. Maargoed laat maar men begrijpt mij niet :(
En het was op de radio. Bij Stenders Vroeg. En die ene vent zei dat ze Siouxsie ook maar moesten gaan coveren (geeeeeeeeen goed idee) en toen kende ze het niet. |
Nou meid, fijn dat je er om hebt kunnen lachen (y).
En haha, hier heb je nog een goeie. Ik hoorde laatst in een interview dat Jamaii nog nooit van de Einstürzende Neubauten had gehoord whhahahahah omg wat een sukkel :D :D :D |
Gelukkig ben iik het gewend om in mijn eentje te lachen.
En ik las ook ergens dat onbegrepen mensen erg hip zijn. |
Dat vind ik nou erg van hem tegenvallen. :( Ik had zo gehoopt dat jamai een Einstürzende Neubauten was. :(
|
Mja, 't is niet anders. Ik hoorde wel dat Jim een vervente Einstürzende Neubaut is :cool:
|
Citaat:
Dat kan. Als iemand aan mij vraagt om een liedje van een metalband te coveren, zou ik die band misschien ook niet kennen. Al is die band erg bekend bij de metalheads. :) |
Citaat:
het is lang geleden en toen vond ik het wel grappig |
Citaat:
|
Ze hebben drie albums en ze hoeven geen nieuwe uit te brengen. De eerste twee zijn goed, maasr op het laastste album wordt al niet eens meer gegrunt en ze worden met de dag commercieler.
|
Mijn vader is fan van WT. :cool:
|
Citaat:
(Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhh
|
een keer gezien op Pinkpop, 2001 volgens mij, in de tijd van Ice Queen.
vond het toen wel aardig, maar k was snel met ze klaar. |
als je geld wil verdienen dan is er maar 1 uitweg
|
Citaat:
En dat scharon den endeldarm niet weet wie Siouxsie is dan is dat toch hèt teken dat die sharonhoer niets met gothic te maken heeft. |
ik houd van hobbies, knutselen en gothic
|
snijden, kreng!
|
je bedoeld snijden in m'n syntetische haar?
of snijden in m'n pluche beenwarmers? =^_^= kawwaiii |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04. |