![]() |
IP achterhalen via msn
weet iemand hoe ik met een simpele manier IP adres kan achterhalen via msn
want ik heb 2 mensen(adressen) op msn, die volgens mij dezelfde persoon zijn en die me proberen, in de maling te nemen. maar als ze dezelfde persoon zijn, is dit niet zo mooi :( maar ik wil ff zekerheid , dus ik hoop dat iemand me kan helpen of een andere manier weet , om te achterhalen of ze dezelfde persoon zijnnatuurlijk heb ik al geprobeerd, zichzelf te verlullen, ze de vraag zelf gesteld(op een subtiele manier;) enzovoort maar als iemand nog weet hoe ik dit op een andere manier kan doen laat t me weten en als je weet hoe je ze op een simpele hun ip adres kan achterhalen laat t me ook weten.en als je nog vragen hebt vraag t me Alvast bedankt DG |
Stuur ze een email, en wacht op antwoord. Kijk dan in de berichtkop.
|
berichtkop???]
sorry kben nogal n00b :bloos: |
Citaat:
Want er waren een aantal personen voor je, die dezelfde vraag hier posten. Maar goed, je kan het eens met netstat proberen. (start -> uitvoeren -> cmd -> netstat) |
Citaat:
Als je gewoon msnt kan je de ip van iemand niet achterhalenomdat het via de server van msn gaat. dus zoiets jij-->msn-->hij/zij je kan dus de ip van diegene niet achterhalen, op het moment dat je een bestand gaat versturen, gaat cammen of een audiogesprek start, krijg je direct verbinding jij-->hij/zij en dan kan je met netstat de ip achterhalen :) |
Citaat:
|
Ellow,
Ga naar je e-mailaccount en zoek naar OPties rechtboven een beetje naar beneden en zoek naar e-mailinstellingen en klik op Geavanceerd!!!! En wanneer er je een e-mail stuurt krijg je zijn ip-adres te zien wanneer je het berichtje opendoet. Proggie :) |
thanks voor de reacties
kijke of t me lukt:P |
bij dat nedstat via cmd weet ik neit precies wat van wie is:bloos:
|
Citaat:
|
hoe bedoel je nestat -n?
-netstat -n of iets ander? |
Citaat:
|
Citaat:
|