![]() |
[ENQUETE] mtv
Hoi ik moet een imago-onoderzoek plegen over MTV voor school.
Als de mensen de enquete zouden willen invullen en opsturen naar; sjakedakus@gmail.com dan zou ik dat heel fijn vinden :) Het zijn maar 24 vragen dus dat is hooguit 5 tot 10 minuten werk :) alvast bedankt voor je medewerking :) Enquête MTV 1. Wat is uw leeftijdscategorie? <18 18 – 25 2. Kijkt u wel eens naar MTV? Ja Nee 3. Wat is uw muzieksmaak? 4. Bent u bekend met de diensten die MTV heeft? Ja Nee 5. Hoe lang op een dag kijkt u ernaar? Minder dan een uur 1 tot 3 uurtjes Het staat gewoon heel de dag aan wanneer ik thuis ben 6. Welke woorden komen er als eerst bij u op als u de naam MTV hoort? 7. Als u naar MTV kijkt heeft u dan liever dat er muziek is, of kijkt u liever naar de programma’s? Ik heb liever muziek Ik kijk liever naar de programma’s 8. Wat vindt u van de verschillende soorten programma’s? 9. Zijn er een aantal die u volgt, en zo ja welke zijn dat? 10. Vindt u sommige programma’s overbodig of absoluut niet leuk om naar te kijken? 11. Wat vindt u van het muziekaanbod? 12. Wat vindt u van de reclames van MTV? Daar heb ik eigenlijk nooit op gelet Wel leuk gedaan Irritant 13. Vindt u dat MTV veel diversiteit heeft? Ja Nee 14. Wat vindt u hiervan? 15. Wat vindt u van de presentatoren van MTV? 16. Zijn er tips of suggesties die u aan de presentatoren zou willen geven? 17. Kijkt u liever naar MTV, TMF of The Box? En waarom? 18. Waaraan vindt u dat MTV verschilt met andere muziekzenders zoals TMF en The Box? 19. Vindt u dat MTV iets moet veranderen of iets moet toevoegen aan haar programma? Nee Ja, namelijk 20. Aan wat irriteert u zich als je MTV kijkt? 21. Zou u voor MTV betalen als het van de kabel zou verdwijnen? Ja Nee 22. Als u MTV een cijfer zou mogen geven, welke zou u dan geven op de schaal van 1 t/m 5? 23. Maakt u wel eens gebruik van de extra diensten die MTV verleend, zo ja welke? 24. Wat is uw conclusie over MTV? |
24. mtv sucks want ik kan t niet ontvangen. bovendien hebben ze tmf overgenomen (t enige wat ik kan ontvangen) en daarmee alle leuke live programma's overgezet naar mtv (n)
|
Citaat:
|
Enquête MTV
1. Wat is uw leeftijdscategorie? <18 2. Kijkt u wel eens naar MTV? Ja 3. Wat is uw muzieksmaak? Van alles. Maar geen R&B 4. Bent u bekend met de diensten die MTV heeft? Ja 5. Hoe lang op een dag kijkt u ernaar? 1 tot 3 uurtjes 6. Welke woorden komen er als eerst bij u op als u de naam MTV hoort? Muziek, Real World, Jackass, Dismissed 7. Als u naar MTV kijkt heeft u dan liever dat er muziek is, of kijkt u liever naar de programma’s? Ik kijk liever naar de programma’s 8. Wat vindt u van de verschillende soorten programma’s? Leuk leuk leuk :D 9. Zijn er een aantal die u volgt, en zo ja welke zijn dat? Jep, The Real World, Dismissed, Cribs, Pimp My Ride, the rise and rise of... enz. 10. Vindt u sommige programma’s overbodig of absoluut niet leuk om naar te kijken? Nope 11. Wat vindt u van het muziekaanbod? Goed afwisselend 12. Wat vindt u van de reclames van MTV? Wel leuk gedaan 13. Vindt u dat MTV veel diversiteit heeft? Ja 14. Wat vindt u hiervan? Goed 15. Wat vindt u van de presentatoren van MTV? Lame. Alleen Daphne is wel leuk, maar is die van MTV of van TMF? 16. Zijn er tips of suggesties die u aan de presentatoren zou willen geven? Nope 17. Kijkt u liever naar MTV, TMF of The Box? En waarom? MTV, vanwege de programma's en afwisselende muziek 18. Waaraan vindt u dat MTV verschilt met andere muziekzenders zoals TMF en The Box? Minder breezah. Geen idee hoe ik t anders moet uitleggen, sorry :p 19. Vindt u dat MTV iets moet veranderen of iets moet toevoegen aan haar programma? Nee 20. Aan wat irriteert u zich als je MTV kijkt? Niets 21. Zou u voor MTV betalen als het van de kabel zou verdwijnen? Nee 22. Als u MTV een cijfer zou mogen geven, welke zou u dan geven op de schaal van 1 t/m 5? 4 23. Maakt u wel eens gebruik van de extra diensten die MTV verleend, zo ja welke? Nee 24. Wat is uw conclusie over MTV? Leuke zender, leuke programma's, mag blijven (y) |
1. Wat is uw leeftijdscategorie?
18 – 25 2. Kijkt u wel eens naar MTV? Ja 3. Wat is uw muzieksmaak? Van alles wat, vooral r&b, house,lounge, n btje techno 4. Bent u bekend met de diensten die MTV heeft? Ja 5. Hoe lang op een dag kijkt u ernaar? Minder dan een uur 6. Welke woorden komen er als eerst bij u op als u de naam MTV hoort? Pimp my ride :D 7. Als u naar MTV kijkt heeft u dan liever dat er muziek is, of kijkt u liever naar de programma’s? Ik kijk liever naar de programma’s 8. Wat vindt u van de verschillende soorten programma’s? Erg vermakelijk 9. Zijn er een aantal die u volgt, en zo ja welke zijn dat? Die ik regelmatig kijk dan (niet volgen) Newly weds pimp my ride boiling point punkd dismissed programma's met het levensverhaal van een artiest cribs jackass Real world 10. Vindt u sommige programma’s overbodig of absoluut niet leuk om naar te kijken? Ja, kweet alleen niet hoe het heet. o ja en mtv news is erg irritant. 11. Wat vindt u van het muziekaanbod? vaak eentonig 12. Wat vindt u van de reclames van MTV? Wel leuk gedaan 13. Vindt u dat MTV veel diversiteit heeft? Ja 14. Wat vindt u hiervan? goed 15. Wat vindt u van de presentatoren van MTV? blije wannabe's 16. Zijn er tips of suggesties die u aan de presentatoren zou willen geven? nee 17. Kijkt u liever naar MTV, TMF of The Box? En waarom? MTV, leuke programma's 18. Waaraan vindt u dat MTV verschilt met andere muziekzenders zoals TMF en The Box? de programma's, komen professioneler over 19. Vindt u dat MTV iets moet veranderen of iets moet toevoegen aan haar programma? Ja, namelijk, minder nieuws 20. Aan wat irriteert u zich als je MTV kijkt? Presentatoren, nieuws (dat komt zo vaak) 21. Zou u voor MTV betalen als het van de kabel zou verdwijnen? Nee 22. Als u MTV een cijfer zou mogen geven, welke zou u dan geven op de schaal van 1 t/m 5? 4 23. Maakt u wel eens gebruik van de extra diensten die MTV verleend, zo ja welke? Nee 24. Wat is uw conclusie over MTV? Leuke zender met veel leuke programma's |
Citaat:
|
Citaat:
|
<18 2. Kijkt u wel eens naar MTV? Ja 3. Wat is uw muzieksmaak? allerlei soorten metal, beetje hardrock, goth rock 4. Bent u bekend met de diensten die MTV heeft? Ja 5. Hoe lang op een dag kijkt u ernaar? Minder dan een uur 6. Welke woorden komen er als eerst bij u op als u de naam MTV hoort? muziek, reallife televisie 7. Als u naar MTV kijkt heeft u dan liever dat er muziek is, of kijkt u liever naar de programma’s? Ik heb liever muziek 8. Wat vindt u van de verschillende soorten programma’s? ik vind het aanbod steeds verder achteruit gaan. 9. Zijn er een aantal die u volgt, en zo ja welke zijn dat? nee 10. Vindt u sommige programma’s overbodig of absoluut niet leuk om naar te kijken? teveel datingshows e.d. 11. Wat vindt u van het muziekaanbod? in principe wel leuk, maar veel te weinig. 12. Wat vindt u van de reclames van MTV? Wel leuk gedaan 13. Vindt u dat MTV veel diversiteit heeft? Nee 14. Wat vindt u hiervan? jammer 15. Wat vindt u van de presentatoren van MTV? leuk 16. Zijn er tips of suggesties die u aan de presentatoren zou willen geven? nee 17. Kijkt u liever naar MTV, TMF of The Box? En waarom? the box op woensdagavond, omdat het dan on the roxx is. ook heeft the box een heel erg gevarieerd aanbod. tmf is alleen maar de hele dag hetzelfde. mtv is leuk, maar de muziek moet weer terug. 18. Waaraan vindt u dat MTV verschilt met andere muziekzenders zoals TMF en The Box? de vele series 19. Vindt u dat MTV iets moet veranderen of iets moet toevoegen aan haar programma? Ja, namelijk meer muziek terugbrengen 20. Aan wat irriteert u zich als je MTV kijkt? het lage IQ gehalte van de series (met name de datingshows) 21. Zou u voor MTV betalen als het van de kabel zou verdwijnen? Nee, mss voor mtv 2 22. Als u MTV een cijfer zou mogen geven, welke zou u dan geven op de schaal van 1 t/m 5? 3 23. Maakt u wel eens gebruik van de extra diensten die MTV verleend, zo ja welke? nee 24. Wat is uw conclusie over MTV? over het algemeen een leuke zender, alleen jammer van de te vele series en het steeds minder worden van de muziek. |
18 – 25 2. Kijkt u wel eens naar MTV? Ja 3. Wat is uw muzieksmaak? postpunk, new wave, poprock, electro, indie, blabla enzo 4. Bent u bekend met de diensten die MTV heeft? Ja 5. Hoe lang op een dag kijkt u ernaar? Minder dan een uur 6. Welke woorden komen er als eerst bij u op als u de naam MTV hoort? muziek, newly weds, dismissed, sander & barbara :) 7. Als u naar MTV kijkt heeft u dan liever dat er muziek is, of kijkt u liever naar de programma’s? Ik heb liever muziek 8. Wat vindt u van de verschillende soorten programma’s? Sommige zijn wel leuk, maar veel niet en het is veel van hetzelfde. 9. Zijn er een aantal die u volgt, en zo ja welke zijn dat? Ik volg geen programma's, maar sommige kijk ik wel als ik er toevallig op stuit. Zoals Roomraiders, Punk'd en dat programma dat ze gaan daten en dat er vier mensen meekijken waarvan ik niet meer weet hoe het heet. 10. Vindt u sommige programma’s overbodig of absoluut niet leuk om naar te kijken? Ja, Wildboyz en Dirty Sanchez, the Osbournes, the Real World. 11. Wat vindt u van het muziekaanbod? Beter dan TMF en The Box, maar niet om over naar huis te schrijven. 12. Wat vindt u van de reclames van MTV? Wel leuk gedaan 13. Vindt u dat MTV veel diversiteit heeft? Redelijk 14. Wat vindt u hiervan? Het had meer gemogen. 15. Wat vindt u van de presentatoren van MTV? Irritant. 16. Zijn er tips of suggesties die u aan de presentatoren zou willen geven? Minder irritant zijn. 17. Kijkt u liever naar MTV, TMF of The Box? En waarom? MTV, omdat ze daar realatief gezien de beste muziek hebben. 18. Waaraan vindt u dat MTV verschilt met andere muziekzenders zoals TMF en The Box? Voor de derde keer: de muziek is iets beter. 19. Vindt u dat MTV iets moet veranderen of iets moet toevoegen aan haar programma? Ja, namelijk meer muziek. 20. Aan wat irriteert u zich als je MTV kijkt? Die stomme programma's. 21. Zou u voor MTV betalen als het van de kabel zou verdwijnen? Ja Nee Ligt eraan hoeveel. 22. Als u MTV een cijfer zou mogen geven, welke zou u dan geven op de schaal van 1 t/m 5? Een drie. 23. Maakt u wel eens gebruik van de extra diensten die MTV verleend, zo ja welke? Nee. 24. Wat is uw conclusie over MTV? Beter dan TMF en The Box, maar ze mogen meer muziek draaien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
18 – 25 2. Kijkt u wel eens naar MTV? Ja 3. Wat is uw muzieksmaak? Loopt erg uiteen 4. Bent u bekend met de diensten die MTV heeft? Nee 5. Hoe lang op een dag kijkt u ernaar? Minder dan een uur 6. Welke woorden komen er als eerst bij u op als u de naam MTV hoort? music television :P 7. Als u naar MTV kijkt heeft u dan liever dat er muziek is, of kijkt u liever naar de programma’s? Ik kijk liever naar de programma’s 8. Wat vindt u van de verschillende soorten programma’s? dat verschilt he de meesten zijn wel oke tegen verveling, boiling point vind ik wel leuk, filmspecials ook 9. Zijn er een aantal die u volgt, en zo ja welke zijn dat? nee 10. Vindt u sommige programma’s overbodig of absoluut niet leuk om naar te kijken? ik vind alle programma's overbodig, maar geen enkele staat me echt heel erg tegen 11. Wat vindt u van het muziekaanbod? beter dan bij andere muziekzenders 12. Wat vindt u van de reclames van MTV? Daar heb ik eigenlijk nooit op gelet (beter gezegd: ik kijk ze nooit) 13. Vindt u dat MTV veel diversiteit heeft? Nee 14. Wat vindt u hiervan? ik vind 't wel best zo 15. Wat vindt u van de presentatoren van MTV? nooit op gelet 16. Zijn er tips of suggesties die u aan de presentatoren zou willen geven? nee 17. Kijkt u liever naar MTV, TMF of The Box? En waarom? liever naar mtv 18. Waaraan vindt u dat MTV verschilt met andere muziekzenders zoals TMF en The Box? betere muziek, meer programma's, hoger niveau, geen smsjes in beeld 19. Vindt u dat MTV iets moet veranderen of iets moet toevoegen aan haar programma? Nee 20. Aan wat irriteert u zich als je MTV kijkt? nergens aan, maar dit is geen correct nederlands. De vraag moet zijn 'wat irriteert u' of 'waaraan ergert u zich' 21. Zou u voor MTV betalen als het van de kabel zou verdwijnen? Nee 22. Als u MTV een cijfer zou mogen geven, welke zou u dan geven op de schaal van 1 t/m 5? 3,5 23. Maakt u wel eens gebruik van de extra diensten die MTV verleend, zo ja welke? nee 24. Wat is uw conclusie over MTV? het is wel in orde zo |
Enquête MTV
1. Wat is uw leeftijdscategorie? 18 – 25 2. Kijkt u wel eens naar MTV? Ja 3. Wat is uw muzieksmaak? Dance, Rock 4. Bent u bekend met de diensten die MTV heeft? Ja 5. Hoe lang op een dag kijkt u ernaar? Minder dan een uur 6. Welke woorden komen er als eerst bij u op als u de naam MTV hoort? Muziek, Jackass, Cribs 7. Als u naar MTV kijkt heeft u dan liever dat er muziek is, of kijkt u liever naar de programma’s? Ik heb liever muziek 8. Wat vindt u van de verschillende soorten programma’s? Er zijn te veel programma's 9. Zijn er een aantal die u volgt, en zo ja welke zijn dat? Nee, nu niet meer. 10. Vindt u sommige programma’s overbodig of absoluut niet leuk om naar te kijken? Ja, maar ik kan geen namen noemen. 11. Wat vindt u van het muziekaanbod? Goed. 12. Wat vindt u van de reclames van MTV? Daar heb ik eigenlijk nooit op gelet 13. Vindt u dat MTV veel diversiteit heeft? Ja 14. Wat vindt u hiervan? Goed. 15. Wat vindt u van de presentatoren van MTV? Goed. Maar ik weet nooit wie er bij MTV en bij TMF werkt (haal ze altijd door elkaar). 16. Zijn er tips of suggesties die u aan de presentatoren zou willen geven? Nee. 17. Kijkt u liever naar MTV, TMF of The Box? En waarom? The Box kunnen wij niet ontvangen. MTV en TMF vind ik beide goed. 18. Waaraan vindt u dat MTV verschilt met andere muziekzenders zoals TMF en The Box? MTV heeft meer programma's dan TMF. 19. Vindt u dat MTV iets moet veranderen of iets moet toevoegen aan haar programma? Ja, namelijk minder programma's, meer muziek 20. Aan wat irriteert u zich als je MTV kijkt? Te veel programma's waar ik totaal niet in ben geinteresseerd. Ik wil clips zien en muziek horen. 21. Zou u voor MTV betalen als het van de kabel zou verdwijnen? Nee, dan heb ik altijd nog TMF 22. Als u MTV een cijfer zou mogen geven, welke zou u dan geven op de schaal van 1 t/m 5? 3 23. Maakt u wel eens gebruik van de extra diensten die MTV verleend, zo ja welke? Nee 24. Wat is uw conclusie over MTV? Wel een goede zender, maar er zou meer muziek moeten zijn en minder programma's. |
18 – 25 2. Kijkt u wel eens naar MTV? Ja 3. Wat is uw muzieksmaak? Rock, alternatief en sommige top-40 muziek in die richting 4. Bent u bekend met de diensten die MTV heeft? Ja 5. Hoe lang op een dag kijkt u ernaar? minder dan een uur 6. Welke woorden komen er als eerst bij u op als u de naam MTV hoort? muziek, jong, gevarieerd 7. Als u naar MTV kijkt heeft u dan liever dat er muziek is, of kijkt u liever naar de programma’s? Ik kijk liever naar de programma’s 8. Wat vindt u van de verschillende soorten programma’s? redelijk als ik me verveel 9. Zijn er een aantal die u volgt, en zo ja welke zijn dat? niet echt, ik keek Ozzy Osbourne en The Trip wel vaak 10. Vindt u sommige programma’s overbodig of absoluut niet leuk om naar te kijken? ja 11. Wat vindt u van het muziekaanbod? wel ok, er mogen wel meer thema-avonden komen (net als the box) 12. Wat vindt u van de reclames van MTV? Wel leuk gedaan 13. Vindt u dat MTV veel diversiteit heeft? Ja 14. Wat vindt u hiervan? leuk 15. Wat vindt u van de presentatoren van MTV? irritant, vooral die meid van mtv-news :s 16. Zijn er tips of suggesties die u aan de presentatoren zou willen geven? mag wel iets spontaner 17. Kijkt u liever naar MTV, TMF of The Box? En waarom? MTV, meer programma's 18. Waaraan vindt u dat MTV verschilt met andere muziekzenders zoals TMF en The Box? zie:17 19. Vindt u dat MTV iets moet veranderen of iets moet toevoegen aan haar programma? Nee 20. Aan wat irriteert u zich als je MTV kijkt? presentatoren en veel reclames 21. Zou u voor MTV betalen als het van de kabel zou verdwijnen? Nee 22. Als u MTV een cijfer zou mogen geven, welke zou u dan geven op de schaal van 1 t/m 5? 3 23. Maakt u wel eens gebruik van de extra diensten die MTV verleend, zo ja welke? nee 24. Wat is uw conclusie over MTV? leuk voor de verveling, veel afwisseling |
Citaat:
|
Enquête MTV
1. Wat is uw leeftijdscategorie? 18 – 25 2. Kijkt u wel eens naar MTV? Ja 3. Wat is uw muzieksmaak? Alternative, rock, sommige pop 4. Bent u bekend met de diensten die MTV heeft? Ja 5. Hoe lang op een dag kijkt u ernaar? Het staat gewoon heel de dag aan wanneer ik thuis ben 6. Welke woorden komen er als eerst bij u op als u de naam MTV hoort? Clipjes, programma's 7. Als u naar MTV kijkt heeft u dan liever dat er muziek is, of kijkt u liever naar de programma’s? Ik heb liever muziek 8. Wat vindt u van de verschillende soorten programma’s? Ik vind ze vrij orgineel en vaak ook wel leuk, het zijn er alleen teveel. 9. Zijn er een aantal die u volgt, en zo ja welke zijn dat? Niet per se. 10. Vindt u sommige programma’s overbodig of absoluut niet leuk om naar te kijken? De oeverloze herhalingen zijn niet leuk om naar te kijken. 11. Wat vindt u van het muziekaanbod? Zeer matig. 12. Wat vindt u van de reclames van MTV? Wel leuk gedaan 13. Vindt u dat MTV veel diversiteit heeft? Nee 14. Wat vindt u hiervan? Veel dezelfde clips terwijl ze weinig clips draaien 15. Wat vindt u van de presentatoren van MTV? Mwah, niet bijzonder. 16. Zijn er tips of suggesties die u aan de presentatoren zou willen geven? Neh. 17. Kijkt u liever naar MTV, TMF of The Box? En waarom? Toch MTV, TMF is helemaal niks en bij the Box moet je net geluk hebben een leuke clip te treffen. 18. Waaraan vindt u dat MTV verschilt met andere muziekzenders zoals TMF en The Box? Toch door de programma's en ze draaien ook wel andere clips dan echt de superpopulaire, alleen niet vaak genoeg. 19. Vindt u dat MTV iets moet veranderen of iets moet toevoegen aan haar programma? Ja, namelijk meer leuke clips, meer diversiteit aan clips en clipprogramma's 20. Aan wat irriteert u zich als je MTV kijkt? Programma's als ik clips wil zien. 21. Zou u voor MTV betalen als het van de kabel zou verdwijnen? Nee 22. Als u MTV een cijfer zou mogen geven, welke zou u dan geven op de schaal van 1 t/m 5? 6,5 23. Maakt u wel eens gebruik van de extra diensten die MTV verleend, zo ja welke? nope 24. Wat is uw conclusie over MTV? Vroeger was het een stuk leuker, er zijn teveel gewone programma's hoewel die op zijn tijd leuker zijn en 's nachts zenden ze leukere clips uit dan overdag. |
<18 2. Kijkt u wel eens naar MTV? Ja 3. Wat is uw muzieksmaak? rock, r&b, pop 4. Bent u bekend met de diensten die MTV heeft? Ja 5. Hoe lang op een dag kijkt u ernaar? Minder dan een uur 6. Welke woorden komen er als eerst bij u op als u de naam MTV hoort? tja, muziek 7. Als u naar MTV kijkt heeft u dan liever dat er muziek is, of kijkt u liever naar de programma’s? Ik heb liever muziek 8. Wat vindt u van de verschillende soorten programma’s? sommigen zijn opzich wel leuk 9. Zijn er een aantal die u volgt, en zo ja welke zijn dat? Boiling points, Newly weds, Dismissed, Punk'd 10. Vindt u sommige programma’s overbodig of absoluut niet leuk om naar te kijken? Yeps 11. Wat vindt u van het muziekaanbod? Kan beter 12. Wat vindt u van de reclames van MTV? Daar heb ik eigenlijk nooit op gelet 13. Vindt u dat MTV veel diversiteit heeft? Ja 14. Wat vindt u hiervan? goed hoor 15. Wat vindt u van de presentatoren van MTV? ken alleen barbara :rolleyes: 16. Zijn er tips of suggesties die u aan de presentatoren zou willen geven? nee 17. Kijkt u liever naar MTV, TMF of The Box? En waarom? Tmf, toch leukere muziek en minder programma's 18. Waaraan vindt u dat MTV verschilt met andere muziekzenders zoals TMF en The Box? De programma's 19. Vindt u dat MTV iets moet veranderen of iets moet toevoegen aan haar programma? Nee 20. Aan wat irriteert u zich als je MTV kijkt? reclame om de 10 minuten :nono: 21. Zou u voor MTV betalen als het van de kabel zou verdwijnen? Nee 22. Als u MTV een cijfer zou mogen geven, welke zou u dan geven op de schaal van 1 t/m 5? 4 23. Maakt u wel eens gebruik van de extra diensten die MTV verleend, zo ja welke? nee 24. Wat is uw conclusie over MTV? leuke zender, best leuke programma's. Reclames moeten minder |
Jee wat is iedereen positief (n)
1. Wat is uw leeftijdscategorie? 18 – 25 2. Kijkt u wel eens naar MTV? Ja 3. Wat is uw muzieksmaak? Rockmuziek 4. Bent u bekend met de diensten die MTV heeft? Ja 5. Hoe lang op een dag kijkt u ernaar? Minder dan een uur 6. Welke woorden komen er als eerst bij u op als u de naam MTV hoort? poep, klote muziek, stomme programma's. 7. Als u naar MTV kijkt heeft u dan liever dat er muziek is, of kijkt u liever naar de programma’s? Ik heb liever muziek 8. Wat vindt u van de verschillende soorten programma’s? Verschrikkelijk 9. Zijn er een aantal die u volgt, en zo ja welke zijn dat? Nee, over m'n lijk 10. Vindt u sommige programma’s overbodig of absoluut niet leuk om naar te kijken? Eigenlijk alle programma's waarin geen goede muziek wordt gedraaid zijn kut. 11. Wat vindt u van het muziekaanbod? Karig, slecht, weinig van mijn smaak 12. Wat vindt u van de reclames van MTV? Irritant 13. Vindt u dat MTV veel diversiteit heeft? Nee 14. Wat vindt u hiervan? Een stomme vraag... oh wat ik van de diversiteit vind? Slecht. 15. Wat vindt u van de presentatoren van MTV? Gaat wel, Seth is wel goed. 16. Zijn er tips of suggesties die u aan de presentatoren zou willen geven? Get a life 17. Kijkt u liever naar MTV, TMF of The Box? En waarom? The Box, daar komt tenminste muziek op 18. Waaraan vindt u dat MTV verschilt met andere muziekzenders zoals TMF en The Box? MTV is geen muziek- maar een pulpzender 19. Vindt u dat MTV iets moet veranderen of iets moet toevoegen aan haar programma? Ja, namelijk Meer rockmuziek, minder poep. 20. Aan wat irriteert u zich als je MTV kijkt? De programma's, de muziek, JAMBA 21. Zou u voor MTV betalen als het van de kabel zou verdwijnen? Nee 22. Als u MTV een cijfer zou mogen geven, welke zou u dan geven op de schaal van 1 t/m 5? 1 23. Maakt u wel eens gebruik van de extra diensten die MTV verleend, zo ja welke? Nee 24. Wat is uw conclusie over MTV? Kutzender. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |