Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Als hij of zij... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=9720)

Black Sugar 27-02-2002 19:00

Als hij of zij...

Wat ou je d'r van vinden als je vriend of vriendin een "gevaarlijke" sport doet of gaat doen?
Bijvoorbeeld boxen of skydiven ofzow?

Ik zou d'r niet echt blij mee ijn, maar als hij dat graag wil hou ik hem niet tegen. Ookal is het "gevaarlijk" Ik leg me wel bij dat soort dingen neer. Het is tenslotte ijn leven en ijn lichaam... Lijkt me trouwens vreselijk als er iets ernstigs gebeurd, maarja net o veel kans dat hij onder een auto komt bij wije van spreken en ik hou hem toch ook niet thuis omdat het verkeer gevaarlijk is ofow.

Piccola 27-02-2002 21:20

Tsja, ik heb daar weinig over te zeggen! Als hij dat wil doet hij het toch wel... Ik zou er niet moeilijk over gaan doen! Het is zijn keuze en zoals je zelf al zei: Hij kan ook onder een auto komen ofzo!

bracelance 27-02-2002 21:58

ze heeft er geen problemen mee dat ik volleybal hoor

sas_andrea 28-02-2002 07:52

als hij een echt gevaarlijke sport zou willen gaan doen, vraag ik m wel of die wil stoppen. Ik heb echt geen zin in een begrafenis van mn grote liefde. Ik zou t m dus wel proberen te verbieden. Weet dat t egoistisch van mezelf is, maar ik denk dat hij t wel zal begrijpen. We hebben t daar nl al een keer over gehad. (gewoon... niet omdat hij zo'n sport wilde doen hoor)
Teon had hij ook zoiets van: dat kan ik mn vriendin niet aandoen...

Mevrouwtjuh 28-02-2002 19:22

Ik rij paard (das 1 van de gevaarlijkste sporten) Ik ken wel mensen die dr mee zijn verongelukt maar hij nie ghehe.. En hij doet aan kickboxuh.. (pas 1 lesje) maar toch zit k daar wel mee.. daluk krijgt ie n knal in zn zij en daar kan je verlamt van raken...

Ninnoc 28-02-2002 19:36

zou ik niet erg vinden, behalve als hij boxt omdat ik dat gewoon zo'n ontzettend achterlijke sport vind, als een jongen boxt of aan freefight(nog erger) doet vind ik dat een gigantisch minpunt

Lievemeid 01-03-2002 15:14

Het ligt er natuurlijk aan wat voor sport!
Als ik het echt niet goed vindt dan zeg ik dat gewoon tegen hem.
En dan moet hij zelf maar weten of hij het nou wel of niet doet.
Maar ik zal het wel laten merken als ik het niet goed vindt.

Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline

nare man 01-03-2002 15:31

Ik zou er niet echt bij stilstaan denk ik als ze parachute- of bungeespringen oid wou gaan doen. De kans dat je in het dagelijks verkeer onder een auto komt is vele malen groter dan de kans dat er bij zo'n sport iets verkeerd gaat.

Als ze op boksen of een andere vechtsport zou gaan zou ik me afvragen waaróm ze dat deed.

B.G.G.O 01-03-2002 15:44

ik zou denk ik mee gaan doen. Is iig stoer, en als er dan wat gebeurt, ga je samen het graf in (moe je wel een duosprong doen)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.