![]() |
[gez] mercedes sterren!
Ey! ehm, weet niet hoe je eraan kunt komen, maar ik zoek die ijzeren sterren ('t mercedes merkje...) dat voorop die auto's staat (god, wat een lekkere omschrijving :S), hoop dat iedereen snapt wat ik bedoel
Maar iig daar zoek ik er dus 2 van. Ik heb er vroeger zelf 1tje gevonden, maar die ben ik kwijt. Snap me niet verkeerd, 't is niet de bedoeling dat je ze van een auto af trapt. Maar als iemand er nog 1tje / 2 heeft: PLEASE! :D Ehm, ik voel er eerlijk gezegd weinig voor om er voor te betalen, de verzend kosten krijg je iig terug, en als je er egt iets voor wilt hebben, jah, dan zien we wel Of als iemand weet waar ik ze kan vinden? Hier in de buurt zijn geen oud-ijzer winkels zeg maar. En ook geen autodumpplaats :S Iemand? |
De meeste mensen halen die inderdaad van auto's af, kan ik ook niets aan doen...
Op een vrachtwagen zijn ze groot :cool: |
Citaat:
|
Ja van autos zijn ze gratis, anders bij mercedes garage
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij Bart Smit verkopen ze volgens mij mercedes sterren van plastic voor een paar euro maar. |
ja maar, waar denk je dat mensen die dingen vandaan halen dan?
Of dacht je dat als iemand ze op straat vindt ze dan ze aan jou gratis gaat opsturen. Beetje rare gedachtegang, minder vreemd dan zelf maar erin 'voorzien'. Succes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
anders gewoon de sloop ofzo
|
Citaat:
|
Lmao
|
Gast...
|
En ik wil best een ster maken in je achterlamp.
Geheel gratis. |
:d
|
Citaat:
ik wil best een achterlamp in je ster maken (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer gaan we bier drinken dude? |
die dinge zijn knetterduur om er weer op te zetten als ze er net afgejat zijn
|
Citaat:
|
Op rommelmarkten. 5 euro. Maar zonder pootje natuurlijk, afgebroken.
Die van mij krijg je iig niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Nou vind ik het nóg hufteriger van die klotehomo's die ze eraf schoppen (n) |
Bij mn pa's auto is de ster er laatst afgehaald, vuile k***TZ***en die het zijn. Weet je wel wat het kost om zo'n nieuwe ster erop te laten zetten? En als je zo'n ding wilt hebben voor je verzameling, ga dan naar de dealer en vraag ernaar, als je ze lief aankijkt krijg je ze misschien voor een leuk prijsje mee, maar ga alstjeblieft niet hier vragen, want daar komt echt gegarandeerd vandalisme van, ook al meld je erbij dat dat niet de bedoeling is
|
Citaat:
|
Omdat mercedessen best goeie auto's zijn (y)
|
Wat is eigenlijk het nut om zo'n dingetjes te hebben? :confused:
|
Na vind t idd geen stijl om die dingen eraf te slopen want is idd echt fucking duur. En al heb je geld zat, dan nog heb je ervoor betaald en moeten mensen van je spullen blijven :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nouja, ik vind mijn gitaar zonder kop ook een stuk minder mooi..
|
Citaat:
|
mercedes is voor boeren.
|
je bent wel helemaal het mannetje als je mercedessterren op je scootah hebt. (y)
is het een idee om ze van de scooters van je vriendjes af te slopen? |
christus, gewoon naar zo'n kankerbak toelopen. ster vast pakken een draaiende trekkende beweging maken en je hebt er een in je handen. daar hoef je toch niet zo moeilijk over te doen? :s
|
fuck mercedes
blijf sparen voor de ferrari! |
je zou ook origineel kunnen zijn en niet zoals 9 op de 10 andere sr's er van die sterren indouwen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18. |