![]() |
Ik heb een probleempje met de windowsupdate site (http://windowsupdate.microsoft.com). Hij laadt bij mij namelijk alleen een compleet blanco pagina in. (dus alsof je about:blank inlaadt).
Besturingssysteem: Win98 SE IE 6.0 processor: PII 233 verbinding: ADSL via Mxstream via router De andere computers die via de router dezelfde verbinding hebben kunnen de site wel inladen, maar deze niet. |
bij mij (win 98 se en ie 6.0) doet ie het ook gewoon goed, dusseh... kweenie wat er mis is. effe bij internet opties kijken of er een vinkje uitstaat dat aan moet staan??
|
Doe nooit een update :D
|
ik had je volgens mij al een x gezegd dat het STOM is als je windows wilt updaten, dan kunnen ze je serial chekken en als die al in gebruik is heb je een probleem(pje)
|
Citaat:
|
WolterB en chursel: als je windows nooit update is je PC zo lek als een mandje...
|
Citaat:
|
Citaat:
gezien de kosten daarvan zouden ze falliet gaan. plus dat o.a. microsoft zeurt over illegale software, maar zijn uscces er aan heeft te danken net als mp3 onderzoeken wijzen uit dat mp3 goed is voor de muziek industrie. |
Er wordt behalve versie info niks verstuurd naar de MS-site... dat staat teminste in de voorwaarden, dus is het zwaar onwaarschijnlijk dat er ooit wat gebeurd als je update...
Waarom 't niet werkt... geen idee... gooi je temp leeg... misschien moet ie de "detector" opnieuw inladen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35. |