![]() |
Stilte
Soms is er niets meer dan stilte
om je heen, maar ook in je hoofd heerst de zwijgzame gedachte. Zinnen die uitgesproken moeten worden in de wereld zonder geluid weggevaagd tot losse woorden. Tot het moment dat het licht weer aangesterkt wordt door een kleine onbeduidende gebeurtenis mijn gedicht uitgewist. |
nou.
ik vind het helemaal niets. ik kan elke volgende zin haast wel dromen en ik vind het te makkelijk geschreven, te inspiratieloos. |
Citaat:
|
De derde strofe is erg mooi, érg mooi...
|
Toevallig dat we dezelfde titel hebben. :) Maar achter mijn gedicht zat niet echt een diepere boodschap.
|
Citaat:
Wat vind je van de andere? Volledig bevredigd? |
misschien kan je je taal en stijl even uitleggen, en leg dan meteen uit wat je bedoelt, want ik vind het ook "knap" onleesbaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hoeft het inderdaad niet goed te vinden. Je impliceert alleen dat het makkelijk geschreven is, maar dan mís je dus iets, door slecht lezen. |
Citaat:
ik ging niet uit van feiten over jou. sorry dat ik je gedichtje niet goed vindt. ik zal volgende week een kopje thee brengen op je bed. |
Je gebruikt wél feiten over mij.
86d:te inspiratieloos MoC: Want dit gedicht is niet vanuit een inspiratieloze bui geschreven 86d: en dat het in een inspiratieloze bui geschreven is kan me niet schelen, het voegt niets toe, en het maakt het niet bijzonderder Zoals ik al zei: Je mag het slecht vinden, heb ik geen problemen mee. Maar jij maakt van wat jij leest een werkelijkheid en basseert daar je mening op. Op zich niets mis mee, maar ja, als je niet lezen kan.... Valt je nou werkelijk niets op aan het zin/woordgebruik? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |