![]() |
Electroclash - 26 October - Extase, Tilburg
http://home.hccnet.nl/a.slager/Ruben/electroclash1.jpg
Op deze avond kun je muziek verwachten van bijvoorbeeld: New Order, The Cure, Miss Kittin, Joy Division, Vive La Fête, Ladytron, Felix Da Housecat, Adult., Tiga, Kraftwerk, Human League, Gary Numan, Visage, Depeche Mode, Soft Cell, Bronski Beat, FC Kahuna, Black Strobe, Dopplereffekt, Primal Scream, Fischerspooner, Legowelt, I-F, The Hacker & Anthony Rother. Het lijkt erg veel op de bekende 80's/Electroclash parties in de Effenaar. Tevens gratis entree en de drank is betaalbaar :) Any good? |
zeker, ikga proberen erbij te zijn
|
das over 2 weken zeker :/
|
Drie eigenlijk.
|
Citaat:
maar nee ik ga niet, veel te ver en saai |
electroclash :nono:
|
Ik interpreteerde - met mijn brakke zondagsharses - eerst dat de gemelde artiesten ook daadwerkelijk aanwezig zouden zijn. Dan zou ik het misschien wel overwegen, ;).
Henk Mul ! |
Ik denk dat het dat wel iets drukker zou worden :p
|
echt een lelijke flyer trouwens
|
ik hou niet van tilburg, veel te ver weg
|
Citaat:
Is joy division electroclash :D dat wist ik niet :bloos: |
Citaat:
Er staat wel een bekende naam tussen eh, Doppler ? (; |
Citaat:
|
hehe ach. ik vind electroclash een beetje een klote term maar ok.
het is trouwens op een dinsdag, vreemde dag dat wel |
Het woord electroclash in combinatie met de meest kansloze tent van Tilburg doen mij sidderen van angst.
Overigens heerst Tilburg oneindig veel meer dan het inteeltdorp waar je vandaan komt. |
o dat lijt me wel leuk
en het is nog in de vakantie ook ik ben er denk ik wel |
Bij nader inzien... misschien. Heb toch OV, en inkom is gratis. Moet nog maar ff zien.
|
Citaat:
|
omg die flyer (n)
|
Mja.
Electroclash is eigenlijk gewoon een verzamelnaam van muziek die geinspireerd is door de erfenissen van new wave, electro, electronic body music en synthpop enzovoort. Dus nee, Joy Division en bovengenoemde 80's acts vallen niet onder Electroclash. Citaat:
Citaat:
Overigens valt het inderdaad in de schoolvrije periode. |
hehe ik zie nu pas dat het twee mokkeltjes zijn
is het nie de avatar van revrrrnenrnrenend? |
Tilburg is ver, en duur zonder OV.
|
Citaat:
|
Het gezeik over geen ov etc moet nu maar eens afgelopen zijn. Eeuwige gejank altijd. Flikkers.
|
Mja. Als je een tuff hc kid ben, dan betaal je graaaaaag teveel :confused:
|
God god what the fuck heeft t feit dat ik harcore luister er nu weer mee te maken. Het lijkt wel een magneet voor retards die hun zegje moeten komen doen over hoe kut ze het wel niet vinden. Poe poe.
|
Eh dat is toch precies wat jij hier aan het doen bent? :confused: / :bloos: / ;)
|
Nee ik zeg dat ik ziek word van dat "ik heb geen ov" gezeik. En terecht.
|
Volgens mij ben je gewoon jaloers dat je geen OV hebt ;)
|
Ik heb weldegelijk een ov :P
|
En als d'r nou een showtje was waarvan je dacht van hmm wellicht wel geinig maar niks superfantastisch, dan is de drempel om te gaan toch wel lager als je gratis reist?
|
Juist!
Kon ik maar gratis reizen, zeikerds! potverdrie! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |