![]() |
Wat is jouw favoriete frisdrank?
Mijn favo frisdrank is overduidelijk cola. :cool: Icetea op de tweede plaats. Maar ik ben gewoon verslaafd aan cola, zelfs op de vroege morgen drink ik het. :bloos:
En jullie? |
Van de dingen die hier staan 7-up (en dan wel echte, geen sprite, maar in Belgie zie je helaas alleen Sprite :s) maar ik drink ook graag andere dingen zoals Dubbelfris enzo maar ik weet niet of je dat onder frisdrank verstaat.
|
Cola staat met stip op 1! En cassis vind ik ook wel lekker.:) En dan op de derde plaats 7-up.. En verder ben ik niet zo'n frisdrank fan.
|
Van de dingen die hier staan cassis. Maar ik hou niet zo heel erg van frisdrank en vind op zich Rivella en Gingerale lekkerder.
edit: hee, dubbelfriss. Dat vind ik op zich lekkerder dan dingen met veel prik. Of dubbeldrank, mag dat dan ook? Of appelsap, maar nu raak ik zeker te ver uit de richting. |
Dr Pepper
Ice Tea Cassis |
limonaaaaaaade
maar dubbelfris enzo is ook lekker en cola alleen met malibu hmmmmm |
Cola.
Het liefst dan wel light, want gewone vind ik minder lekker smaken. |
Ik twijfel tussen Dr. Pepper en cola. En dan juist géén light, wat dat vind ik niet te drinken.
|
cola, alleen dan wel light.
|
Ice tea maar dan wel zonder prik!
|
Sinas en cassis
|
red bull, maar dat is alleen zo duur :s
|
Iets anders, nl Bitter Lemon.
|
Ice tea, tonic, sinaasappelsap en bitter lemon vind ik de lekkerste frisdranken. Hoewel ik sinaasappelsap nou niet echt een frisdrank vind.
|
sinas
|
Ginger Ale van Nordic Mist, deze is helaas niet verkrijgbaar in NL :( .
|
Dubbelfris.
En cassis en icetea op een gedeelde 2e plaats. |
7Up
Cassis Sinas Cola vind ik echt smerig. |
Citaat:
|
Cola light.
|
Cola, en daarna spa appel.
|
anders; namelijk sinas!
|
7up :)
|
Euuuuh, rum cola
|
icetea no bubbles
|
Iets anders, namelijk...
Ik vind versgeperste vruchtensap erg lekker. En een bepaald soort appelsap in troebele vorm. Verder drink ik graag water. |
IJsthee zonder prik
Red Bull (en varianten) Fanta Pomelo |
Jus d'Orange (y)
maar dat is eigenlijk geen frisdrank |
cola light, fanta light, sinaasappelsap of druivensap
|
Jus d'Orange
|
ice tea (zonder bubbels) en fanta
|
Iets anders, namelijk Agrum.
|
Cola
|
Dr. Pepper
|
fanta fresh apple
|
Mijn favoriete frisdrank is Sinas.
|
Cola light, gevolgd door Seven Up light en Rivella.
Ik ben van de light ja :) |
Ik lust geen prik, dus de meeste opties vallen al weg. Daarom heb ik op ice tea gestemd; dan wel de green/no bubbles natuurlijk.
|
anders, namelijk: appelsap.
Verder: fanta, cola en een sapje van coolbest. |
Citaat:
|
Fanta red fruit!!!!
|
Bij mij dus echt wel cassis
raar eigenlijk dat er geen Fanta/Sisi shit enzo bijstaat |
Ik kan niet kiezen. :o
Buitenshuis drink ik meestal ice tea en dat vind ik ook erg lekker. Maar energydrank is ook heel lekker (dat drink ik alleen nooit omdat het slecht is) en jus de orange vind ik ook super lekker, dat drink ik wel vaak thuis. :) |
cola light
|
rivella
vooral tijdens uitgaan. het is lekkerder dan water maar niet zo zoet als cola (y) |
1- Lipton ice tea
2- Fernandes of Fanta 3- Cassis/Dr. Pepper |
Iets anders : Fanta Appel :o
|
Cola
|
Citaat:
|
Hee, sinaasappelsap staat er ook bij. Dat is ook lekker, maar geen frisdrank en het heet in het Nederlands ook geen jus d'orange.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |