![]() |
Oops ik vind twee jongens leuk.
beetje jammer:s
|
ja, enw at moeten wij hier mee?
leg iets uit ofzo? |
Arme jij....
|
en vinden ze jou óók leuk?
dan kan je kiezen :cool: |
Die naam ook echt...
|
Citaat:
ze zijn allebei (een beetje?) verliefd op me en en en ik vind ze allebei even leuk en nou kan ik dus niet kiezen:P |
Nou dan kies je niet. Het heeft hoe dan ook geen zin om verkering te beginnen met iemand, als je iemand anders net zo leuk vindt.
|
Citaat:
ga eens niet zo offtopic :nono: |
Citaat:
dan kies je de jongen die het lekkerste zoent (y) of je gaat een lijstje maken met voor en tegens:cool: ze kunnen nooit helemaal gelijk zijn toch? en als ze dat wel zijn maakt het niet uit wie je kiest :p |
Citaat:
Maareh, je topic heeft niet bepaald een discussiewaarde. Het is meer een mededeling. |
Citaat:
|
Citaat:
ze hoeft toch niet meteen echt iets met die jongen te hebben, maar die krijgt dan een kans oid |
ga met allebei gewoon een keer daten en wie het gezelligst was, neem je! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'eens niet zo' betekent helemaal niet dat je t altijd doet. kan ook plagerig zijn. maarja laat maar zitten. |
Begin een triootje.....
|
Citaat:
En om maar 'eens' ontopic te reageren: Het is helemaal niet erg dat je er twee leuk vindt, denk ik. Maar als je wat wil ondernemen is het verstandig om de ander uit je hoofd te zetten. |
Citaat:
nja dan nog liever met een ander meisje dan met 2 jongens dat lijkt me echt niks :nono: |
Citaat:
maar idd das beter. de ene vind ik alleen meet gewoon super aantrekkelijk, en de ander meer leuk zegmaar. hmmm misschien moet ik OF met allebei OF met geen van beiden hehe. ze vullen elkaar aan :o |
Citaat:
Als ze elkaar kennen kun je vragen of ze samen een keer iets met je gaan doen. Zo ga je met ze beide uit zonder bijbedoelingen en kun je van beide wat meepikken. De vraag is echter of zij je willen 'delen' :p |
Bedankt om de mededeling
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |