![]() |
Dick Advokaat
Wat ik niet snap is dattie een tijdje geleden kwaad was op van Hooijdonk en Bosvelt was omdat ze afbelde voor Oranje... -ze worden NOOIT opgesteld -
Nu komen Kluivert en van Nistelrooi niet - spelen ALTIJD - en dat is geen probleem. Wat vinden jullie ervan?? |
Ik vind dat van Nistelrooij wel een goede reden heeft, want die is geblesseerd. Maar ik zou het echt stom vinden als Advocaat niks tegen Kluivert zou doen. Ik vind het ook stom dat Van Hooijdonk nu niet opgesteld staat bij Amerika-Nederland
|
hup met een c :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
van hooijdonk is een voetballende ramp hij kan alleen leuk vrije trappen nemen
|
Citaat:
Zo kan je het ook zegeen inderdaad.. |
Citaat:
Citaat:
Bosvelt de vorige keer ook :p |
Citaat:
|
feyenoord en belangrijk
ik zie die logica niet helemaaal |
Advokaat met een C ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk deed ie dat, hij speelt niet voor nix bij AJAX. Als ie alleen maar vrij trappen kon nemen had ie wel bij Feyenoord in de spits gestaan.. |
Citaat:
Ik snap trouwens niet waarom Hooijdonk er inkwam. Van Hooijdonk kan alleen koppen en vrije trappen nemen. Dan moet je dus iemand om hem heen laten spelen. Je zag het ook weer bij het doelpunt. Hooijdonk kopt de bal door, de ruimte in, maar de verdediger is er eerder bij dan vdMeyde. Als je bijv met Hooijdonk en Makaay speelt is ie veel effectiever. Dan kan ie de bal doorkoppen op Hooijdonk. Had dan Landzaat eruit gehaald. Die bracht helemaal niks. En over Kluivert en Nistelrooy. Die waren geblesseerd, dat vind ik een goeie reden. Bosvelt zei af omdat ie Feyenoord belangrijker vind. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22. |