![]() |
Verboden la.
Wie van jullie bewaart zijn of haar seksspeeltjes in een 'verboden la'?
Of heb je een ander goede verstopplek? Of laat je juist alles gewoon slingeren? Ik zal maar beginnen. Ik heb een verboden la maar daar liggen merendeel kleding stukken. En ik heb een snoepblik onder mn bed ( stiekem in een hoekje) waar de speeltjes en dergelijke liggen. |
Ik zei al dat ik er een had, dus ik heb er een..maar vreemd genoeg liggen daar ook mn drivers en windows en linux cd's.
Maar er is een aardige kans dat je in mijn kamer de handboeien op een vreemde plek ziet hangen. :evil: |
Haha, dit topic komt echt op het goede moment.
Normaal gesproken bewaart mijn vriend de speeltjes in een rugzak, maar toevallig had ik er vandaag eentje thuisliggen. Ik had 'm gisteravond op de grond naast mn schooltas gelegd, zo van 'die moet ik dadelijk ff opruimen' Zat ik vanmorgen in de trein op weg naar school -mn moeder was werken- viel me in dat ik dat ding dus gewoon midden op de vloer had laten liggen. Nu heb ik goddank 2 tussenuren dus ben ik het maar even komen opruimen. Anders was het echt heel genant geweest..... |
netjes in een zwarte koffer
speeltjes zijn ook voornamelijk zwart dus .. ziet beter uit :D |
Ik heb zo'n klein coca-cola koelkastje. Maar daar liggen alleen de condooms is, dus zo 'verboden' is het niet.
|
mijn 2 oaar handboeien slingeren door me kamer, massage olie staat meestal op het bankje naast mn slaapbank, mn roze jellie ding ligt gewoon bij mijn hoogslaper :) hoef um voor niemand te verstoppen want sowieso toch van me ma gehad :D
|
Ik heb alleen een trileitje en die krijgt geen eigen la. Hij ligt in mijn ondergoedmandje.
De pil ligt op m'n wastafel trouwens, als dat ook telt :P. Oh, mijn vriend heeft glijmiddel en massage-olie op zijn vensterbank staan en condooms in zijn boekenkast. |
Heb paar handboeien gewoon bovenop m'n nachtkastje liggen. Zal me echt niet boeien wie het ziet. Pil ligt ernaast. Verder heb ik niet echt intressante speeltjes, dus ook geen la nodig. :D
|
Citaat:
|
Ach ik heb wat dingen in m'n nachtkastje liggen; handboeien, bodypaint, massageolie, condooms en nog het 1 of ander.. geen echte speeltjes dus.. :) Pil ligt standaard op mn bureau/nachtkastje.. heb niets te verbergen iig:)
|
Citaat:
Alsof ik heilig ben :D :evil: |
Mijn vibrator ligt in een verpakkingsdoos van een telefoon geklemd tussen mijn bed en de muur. :o
|
Ik heb alleen een verboden bakje waar de condooms in liggen maar aangezien ik op kamers woon zijn al mijn plaatsen wel redelijk veilig.
|
mijn John Holmes ™ past niet in mijn sokkenmandje. :(
|
Citaat:
Verder bewaren we condooms wel op een vast plekje, in een klein doosje bovenop de plank in zijn studiekamertje :) |
Citaat:
|
In relatietijden liggen condooms in mijn kast of op m'n bureau, anders liggen ze in m'n bovenste bureaula. Condooms "verstoppen" lijkt me wat overdreven.
|
ehm handboeien hangen (als decoratie&voor gebruiks gemak) boven het bed
zweepje ligt op het bureau voor de rest ben ik speeltjesloos |
Mijn communistische propaganda ligt in het derde laatje van onderen in mijn klerenkast.
|
Citaat:
je vergeet je bijbelteksten. |
Citaat:
|
waar laat je je islamistische koranrollen dan? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
heb zelf bij de weg geen handboeien, speeltjes, koranrollen en dergelijke :) |
Bij mn vriend thuis ergens onder de bank (hij woont in een studentenhuis, dus bank staat gewoon op zn eigen kamer) in een plastic tas
|
ik heb nog ergens handboeien uit een vorig leven, gewoon tussen mn ondergoed. Mn ma heeft ze weleens gezien en we hebben ons toen samen doodgelachen om het achterlijke bondje dat erom zat. Verder heb ik geen speeltjes of wat dan ook dus ik hoef ook niets te verstoppen :)
|
onze handboeien hangen ongegeneerd aan een punt van de boekenkast
da's al |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |