![]() |
Ik verwijderde net een aantal zeer belangrijke Engels documenten.
Wanneer ben jij voor het laatst écht kwaad op jezelf geweest? :(
|
donderdag.. ik was een beetje lullig tegen een oudklasgenoot, terwijl hij juist zo aardig is
|
|
Citaat:
uhm... laatst ja... ik weet niet weer waarom, maar ik weet nog wel dat ik me voor mn eigen hoofd sloeg. Ik was iets vergeten geloof ik :D Ha en ik weet niet meer wat. Ik onthoud dingen selectief :o |
Toen er kortsluiting was, werd ik kwaad op m'n zusje :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik werd kwaad op mezelf, toen ik mn frans weer slecht had gemaakt. terwijl dat zo onnodig was.
en ik ben kwaad op hem. omdat hij niet terugsmst. zo, dat wilde ik even zeggen. |
ik ben kwaad op mezelf omdat ik zit te forummen ipv huiswerken.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik heb wel al wat gedaan dus ben ik ook wel weer een beetje trots |
omfg. en ik ben er net achter dat ik volgens mij een heel pop-dossier heb gewist van de computer. Dan ga ik mezelf echt schoppen :(
|
oh en ik ben mijn geschiednis boek kwijt. wat ik gewoon nog een jaar nodig heb. en wat niet goedkoop was (n)
|
damn ik ben weer vergeten naar de ortho te bellen
en volgens mij is het echt niet goed dat je tanden door je beugel nog schever gaan staan |
Citaat:
nee dat hoort inderdaad niet :D , je kan nu toch bellen? Of is het zo'n piep ortho die alleen tot 12 uur bereikbaar is? Ik hoef mezelf niet te schoppen, tussen mijn verzonden berichten van een jaar geleden staat ook een pop-dossier :) |
ja die vent werkt echt fucking weinig voor wat ie verdient
maar dat is orto's eigen geloof ik |
Ik ben nooit kwaad op mezelf.
|
als ik iets zeg omdat ik mn mond weer eens niet kan houden maar er helemaal niets van meen.
|
Altijd.
|
3 april 2001, om 16:48.21.
|
Kwaad zijn op jezelf is nog futieler dan demonstreren tegen het kabinet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanmiddag, toen ik een geweldige blunder maakte met tennis.
|
nah, niet boos.
maar het was wel dom dat ik een deel van het foute hoofdstuk heb samengevat voor ANW en zo 1,5 uur van mijn tijd verspild heb. ohja, woensdag was ik boos op mezelf omdat de training voor geen fuck ging. |
kben een verschrikkelijk egoistische en arrogante klootzak, elke dag dus.
|
Toen ik tegen een paaltje aanreed met m'n auto, ik sukkel (n)
|
Anderen hebben liever dat ik niet kwaad op mijzelf ben, zodat zij het volle plezier mogen hebben om als eerste kwaad op mij te kunnen zijn.
|
Kwaad nee, stom dat ik een 1 voor mn 1e tentamen heb gehaald, ja...
|
Ik ben kwaad op mijzelf omdat ik mijn examenjaar aan het verneuken ben. En vrijdag omdat ik mezelf had ondergekotst.
|
Ik kan het mezelf niet meer herinneren.
|
Gister drukte ik op Nee toen ik mijn tekst voor Nederlands wilde opslaan. :|
Dat werd dus opnieuw typen. :| |
Gisteravond
Ik was kwaad op mezelf dat ik het niet eerder had uitgemaakt met mijn vriendje, aangezien ik veel meer om hem gaf dan hij om mij. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben dan ook niet gevoelig voor jou :p (aldus eigen zeggen). |
net omdat ik tegen het open keukenkastje aanliep... lekker lomp...
|
Omdat ik een aantal opdrachten die ik als deadline voor vandaag had thuis had laten liggen.
|
Vrijdag. Toen ik ging winkelen en allllle broeken te kort waren.
Dan baal ik van mezelf. Hoe weinig ik er ook aan kan doen. |
Ik heb vorig jaar alle (!) boeken die ik dit jaar nog nodig had verkocht aan Van Dijk omdat ik dahct dat ik ze niet meer nodig had :s :o
|
Citaat:
|
toen ik onnodig kwaad werd op mijn vader
|
ik ben nooit echt kwaad op mezelf. doe wel es wat stoms, heb me verslapen vanmorgen waardoor ik loop te stressen en nutteloze dingen ga doen omdat 'het toch niet gaat lukken' (n)
|
Omdat ik net een Frans stencil kwijt ben :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan is dat probleem wel opgelost. |
Citaat:
|
Citaat:
@ An Outloaw: een wat? |
Citaat:
maar ik bedoel dus dat je dezelfde kledingstijl aanneemt als 13 jarige breezer-skate-meisjes. bij felgele overseas maakt het toch niet uit hoe groot ze nou vallen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |