![]() |
Wat zou jij boeken?
Ik ben momenteel met een project bezig (school, entertainmentmanagement) en we zijn een fictief evenement aan het opzetten. Het gaat hier om een festival met 3 podia (film, cabaret en muziek) en ik ben nu bezig met de programmering. Voor iedere dag (vrijdag, zaterdag en zondag) mag er voor ieder podium één grote headliner zijn, en verder lokale/nationale/underground acts. Let wel, het is een festival met een zeer breed publiek, vergelijkbaar met uitmarkt/lowlands. Wat zou jij neerzetten?
|
The Gathering ;)
|
entertainmentmanagement, is dat de hippe Engelse variant van vrijetijdskunde?
ot: dEUS, Soulwax, veel groter zal qua budget niet haalbaar zijn? |
doe je de MEM? wat cool :p
je moet ook er ook wereldmuziek neerzetten. Kultur Shock ofzo. |
Beastie Boys! Niet veel in Nederland geweest de laatste tijd, net een nieuwe plaat, spreekt best veel mensen aan...
|
Film: Casablanca.
Cabaret: Freek de Jonge of Lebbis en Jansen. Muziek: Judas Priest. |
film: amelie
cabaret: heb niet echt voorkeur muziek: razorlight of the killers ofzo. misschien niet zo heel groot, maar het zijn wel bandjes in opkomst |
Radiohead.
|
Mijn favoriete bands.
En Britney Spears, zodat die uitgejoeld kan worden. |
The Strokes
zijn al een tijd niet in NL geweest |
Volksweebaarheid
|
Citaat:
(Waar een enorme heisa over was) |
Citaat:
Nee, die lui van Der Blutharsch (zo heet die band die je bedoelt) houden van provoceren, en (een van) de bandleden is/zijn aanhanger van Jörg Haider. Dus wat? Bijna half Oostenrijk is aanhanger van Haider. |
Nightwish :) .
|
|
Wat de AFA of de FvdI zeggen wordt zelden getoetst door de media (zeker niet door de lokale media), die alleen maar op sensatie en schandalen uit zijn. Het artikel is (zoals te zien) ook gewoon een samenvatting van de brief.
Ik ben de sig-rune alleen nog tegengekomen op een fansite. Deze rune is trouwens een symbool geweest van de Hitlerjugend, niet van de SS. |
Citaat:
Volksweebaarheid is ooit begonnen als een 'grap', en is gegroeid tot een kwalitatief muzikaal project. Of het als zijnde serieus moet worden opgevat is zelf op te maken uit teksten / artwork / uitstraling denk ik. www.volksweerbaarheid.nl |
Geen Adolf Hitler, die was fout in de oorlog.
Verder kun je wel Tillsammans als film doen, want Zweedse films waren niet fout in de oorlog. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die teksten van Volksweerbaarheid zijn geniaal, zoals Ulfh al eerder doorhad :p |
Groover
|
Citaat:
|
Haatstrijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Immortal. (als dat zou kunnen)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn er nog maar een paar, dus wees snel en spendeer je 11 euro wijselijk aan dit sterk staaltje vinyl is aanbevolen door opa |
Citaat:
(kben arm!) |
film; lost in translation
muziek; the go team cabaret; jörgen raymann |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36. |