![]() |
Cradle of Filth - Nymphetamine
Zijn er nog meer mensen die echt onder de indruk zijn geraakt van dit nieuwe, geniale schijfje van de heer Filth en zijn kornuiten?
En laten we het nou niet hebben over hoe ze erbij lopen, maar het gewoon over de muziek hebben :p. |
Ik ging het titelnummer luisteren.
Het klonk eh. Anders dan dat ik me had voorgesteld. Maar alsnog kut, want het is mijn muziek niet. |
Hoe kliinkt het dan wel?
|
Niet onder de indruk.
Heb het ook niet geluisterd. :o |
Niet eens de moeite daartoe genomen. Heb het niet zo meer op Cradle. Hoor van andere mensen dat het wel de moeite waard schijnt te zijn, maarja, zelfs in mijn jongere jaren raakte ik altijd al snel op hun muziek uitgekeken.
|
Hahahahahahahaha give me a break. Jongere jaren :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, tof dat je aan het geluid de schoonheid van de vocalist kan aflezen (y).
Het is me trouwens opgevallen dat vaak lelijke mensen mooier zingen. Lang niet altijd, maar vaak wel. |
Haha.
Het klinkt iig als een geval in fladderjurkje met allerlei kringeltjes op haar hoofd. :) Verder maakt het me ook weinig uit. Weet van de meeste muziek die ik luister toch niet hoe de makers ervan eruit zien. |
Citaat:
|
beter als de vorige 3 albums, maar toch nog niet bijzonder, z'n stem is bagger geworden de laatste jaren en de drummer doet me ook minder dan nick barker
voorkant is wel mooi, verders niet echt |
Citaat:
Wel die Sopor Aeturnus gozer. Dat is eng. :( |
Ik vind Midian nog steeds een erg goed album, voor de rest boeit de band me niet zo heel veel. Een paar nummertjes. Ik kijk wel of ik de nieuwe ergens op BT vind ofzo.
|
Heb wat nummers geluisterd, maar ik was niet onder de indruk.
|
Mijn oordeel: 'Nee :('
|
Citaat:
http://www.virtualnightangel.com/asp_band_002.jpg die eerste vind ik nog wel gaan.. maar die tweede foto :eek: |
Jong als in toen ik 13-14 was ofzo. Voor mij is dat redelijk 'jong' lang geleden, ben nu 17.5 maar kan me voorstellen dat dat voor sommigen hier nog jong is. Anyways, ik vind Cradle eigenlijk maar zuigend, hoewel er hier nog een (gebrand, dat wel) schijfje van ze ligt. En Dani is een Trol.
|
Citaat:
dan is het goed. |
He jakkie.
Die ASP gozer ziet er niet zo smakelijk uit neen. :( |
(\__/)
(='.'=) (")_(") hihihihihihihihi
Spoiler
Spoiler
|
Citaat:
|
Doe jij 'sn een plaatje van Sopor dan?
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Enger :( Het kan altijd erger. |
hij heeft geen piemeltje hihi :bloos:
|
Nee.
Die heeft ie er af laten halen want hij wilt graag vrouw zijn. (Zo gaat de roddel althans. :)) Aan zijn muziek te horen heeft hij het er ook niet makkelijk mee. Of de opnames zijn gemaakt tijdens de onverdoofde operatie natuurlijk. |
Hehe, ik ken er geen muziek van geloof ik. Maar ik geloof ook niet adti k dat zou moeten.
Ps,. wat een niveau weer in dit topic (y) |
Nee, je mist er niets aan.
En ach. Had je wat anders verwacht? |
In tegen stelling tot mijn bekrompen verwachting vind ik wat ik van de nieuwe Cradle gehoord heb eigenlijk niet slecht, het is weer meer richting het oude werk.
|
Eet allemaal mijn bolus.
(\__/) (='.'=)/ (")_(") (\__/) (='.'=)/ (")_(") (\__/) (='.'=)/ (")_(") (\__/) (='.'=)/ (")_(") (\__/) (='.'=)/ (")_(") v (\__/) (='.'=)/ (")_(") v (\__/) (='.'=)/ (")_(") v v (\__/) (='.'=)/ (")_(") v v (\__/) (='.'=)/ (")_(") vv vvv(\__/) (='.'=)/ (")_(") v(\__/) (='.'=)/ (")_(") v v (\__/) (='.'=)/ (")_(") v v(\__/) (='.'=)/ (")_(") vv (\__/) (='.'=)/ (")_(") |
(\__/) (='.'=)/ (")_(") |
Ik heb niet zo veel vertrouwen meer in die vieze wieg, ook al hebben ze wel eens wat goede geluiden gemaakt.
Ik wacht wel tot er weer zo'n clip komt, kan ik zien of het wat is. |
Je kan het hier ook luisteren, alsj e benieuwd ben zoalsi k.
|
|
Ik vind de wat sneller nummers nog wel redelijk ondanks dat het niet echt mijn ding is, de langzame nummers en de hoes en mr Filth himself zijn ronduit kutjepikandijviestamp :o
|
Mijn mening:
voor zover ik het geluisterd heb, ik vind de beats enzo wel tof, maar de zang is echt 3 keer niks. Wat zeg ik, 4 keer niks. (in theorie is dat evenveel, maar daar gaat het hier niet om) |
Cradle is kut, dus dat zal dit ook wel zijn.
|
Ik neem de moeite niet eens, er is zoveel spul dat veel gaver is dan Gaydle of filth.
|
Citaat:
|
Net binnen, ik kijk wel een keertje.
|
Saaie kutband, op graspop gewoon in de tent bij Gaydle in slaap gevallen, maar goed ik ben ook liever zat dan dat ik Gaydle moet gaan kijken.
|
Zeer verrast, had niet verw8 dat cradle met nog wat fatsoendelijks zou komen, maar dit is toch een zeer lekker schijfje (Y)
met name nmrs als Filthy Little Secret, Mother of Abominations en Coffin Fodder |
Citaat:
Leeft hij/dat nog? Zo ja, ik hoop dat het snel voor hem ophoud. |
Hij speelt gewoon een zielig toneeltje.
En jij moet helemaal je stomme kutkop dichthouden. |
Citaat:
|
(\__/)
(='-'=)/ (")_(") |
Citaat:
|
Citaat:
|