![]() |
Win xp blokkeert bij opstarten.
Hallo,
Wanneer ik de computer opstart blokkeert hij bij "Windows wordt gestart". En als we proberen windowns opnieuw te installeren lukt het niet. En hij maakt ook een raar geluid soms. Misschien hardeschijf of iets anders? Alvast bedankt voor jullie suggesties. Appie |
erggg weinig info dit
Wat gebeurd er precies, zowel bij het opstarten als bij het opnieuw proberen te installeren. waar komt het geluid vandaan? wat is het voor geluid? probeer zoveel mogelijk info te geven :) |
Wat bedoel je met "blokkeert hij"?
Krijg je een blauw scherm (ofwel: start hij opnieuw op)? Blijft het scherm gewoon staan en reageren het toetsenbord en de muis nog? Of loopt het hele zaakje gewoon vast? Wat gebeurt er in veilige modus? |
Ik krijg een blauw scherm en soms staat er windows wordt gestart en dan geeft hij geen kick meer. Het toetsenbord reageert nog wel. En in veilige modus werkt hij juist wel.
|
wat zegt het blauwe scherm dan??
En waarom gaat installeren niet meer? |
2 dingen die erop lijken:
1: system.ini is iets mis mee 2: sasser virus |
sasser niet lijkt me. dan start de pc gewoon op, maar krijg je als windows geladen is een melding dat er een fout in lsass is veroorzaakt (oid) en als je die wegklikt krijg je binnen de kortste een melding dat je pc over 1 minuut gaat rebooten
|
Nee, het zit zo. De pc werkt soms normaal en meestal niet. Als hij opstart gaat het goed totdat je gekraak hoort. Dan blokkeert de pc. En als het ophoudt, gaat ie gewoon verder met wat hij aan het doen is. Maar als ik zit te internetten, begint het gekraak, blokkeert hij totaal en start zichzelf automatisch op en blijft dan geblokkeerd verder.??????
|
heel apart ik heb idem dito probleem,
zou gauw als ik windows opstarte kraken schijf bevroren windows als krakend stopte ging windows verder. ik heb nu het diskette station zonder stroom gezet want het kwam pas toen diskette station stroom kreeg en nu geen probleem ik weet niet of bij jouw dit ook zo is :S |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |