![]() |
beste vriend - rip frederik-
Het is een lange reis,
ik ben onderweg en ik pauzeer, heel even, ik inhaleer voor de laatste keer, het voelt goed, en het doet deugd maar toch kan ik niet lachen Ga toch niet beste vriend, blijf nog even, beste vriend je mag niet gaan, blijf toch leven En ik sta stil, het is zo koud, was jij hier maar met je wil en je lach, nog een dag, mijn beste vriend Ik staar voor me uit het is niet waar, het is gedaan Blijf nog even beste vriend, 'k moet je nog iets vertellen, beste vriend je mag niet gaan beste vriend oh ga toch niet. Ik ben alleen, voor de eerste keer, afscheid is moelijk, ik kan niet meer, ik mis je zo, beste vriend, het is gedaan, ik wil iets vertellen, beste vriend Ik hou van jou ik zie je graag, het mocht niet zijn en je mocht niet gaan maar je ging toch en verliet ons in stilte 'k wou je nog vertellen ik hou van jou beste vriend, ik ga kapot zonder jou ik zie je graag ik kan niet meer en het is gedaan. beste vriend. |
Oh. :( Ik krijg er kippenvel van. Wat een gevoelig gedicht! En wat springen die emoties duidelijk naar voren! Wat kan ik er over zeggen, behalve dat het me raakt?
De herhaling is mooi, van dat 'beste vriend'. Zeker op het einde. Hm.. Ik word er stil van. In ieder geval erg goed gedaan. (y) Is het persoonlijk? Dan in ieder geval heel veel succes ermee hey! :) |
heel erg mooi.. idd.. het gevoel is er heel goed ingelegd.. kan er verder niks van zeggen.. top
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |