Ik weet niet of ik hem nog leuk vind!
Het zit namelijk zo. Er zit een jongen bij mij op school die me al een tijdje leuk vind. En telkens vroeg een vriend van hem wat ik nou van hem vond. Ik antwoordde; een leuke jongen, maar meer niet. Waar het nou allemaal om draait is dat ik hem voor de kerstvakantie eventjes leuk ben gaan vinden. En dat wist hij ook van mij. We zijn kort daarna nog 2 keer naar de film geweest, was wel gezellig hoor. Maar het was anders dan ik dacht. Ik ben hem al snel minder leuk gaan vinden! Waarschijnlijk omdat het voor mij minder spannend is gaan worden! Want ik heb hem al! Maar ik weet gewoon niet meer precies wat ik voor hem voel, ik kom hem ook heel vaak tegen op school tijdens de pauzes en misschien zit dat me wel dwars, dat ik hem gewoon te veel ziet. daar wordt ik ook mee geconfronteerd. Ik weet gewoon niet meer of ik verliefd op hem ben of niet. Op msn is het altijd vet gezellig we kletsen soms wel 2 uur door echt over niks en op dat moment komen die kriebels weer in mij buik te voorschijn maar , zodra hij wat met mij wilt gaan doen, hoeft het al niet meer van mij.
Ik ben nu echt hopeloos en weet het gewoon niet meer. Zijn er hier nog mensen die dit ook hebben ervaren!
|