![]() |
The MTV bitch is back!
Jahoor, vandaag keek ik naar MTVnews en 3 keer raden wie het presenteerde......... Leena!
Een paar maanden geleden presenteerde ze het ook al, maar toen was ze zó slecht dat ze haar van de buis hebben gehaald. Af en toe zag je nog een glimp van de krulletjes op tv maar verder kwam het niet. Nu staat ze er weer en naar mijn idee was het beter, maar nog steeds niet veel soeps. Hebben jullie haar al gespot? En wat vinden we ervan? |
Weet ik veel, ik kijk geen MTV :o
|
Ik zag het ja. Het was idd wel iets beter, niet meer van die lange klinkers zeg maar... maar ja... echt overtuigend vind ik haar nog niet.
|
Ik zou zo niet weten wie ze is :confused: . Misschien als ik haar zie, dat ik het dan weet/
|
er staat me wel iets bij van een achterlijke doos die nog slechter in presenteren was dan ik in de liefde. Had niet veel bitcherigs eigelijk voor zover ik weet.
Boeie ook eigelijk. |
nooit van haar gehoord :s
|
dat is togh die chick met die afgrijzelijke stem>??
|
ik heb vandaag alleen barbaraaaa gezien :confused:
|
Ze is NU op tv.
Ze is idd ietsje minder irritant, maar helaas nog steeds te erg. Ze mag dan wel weet ik veel wat gestudeerd hebben, voorlezen kan ze niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet zeggen, tis eerder een doos dan een bitch.
|
HAHAHAHAHAHA. Nee ik heb haar nog niet "gespot" :D :D :D :D :D :D :D :D
Een oud Chinees spreekwoord luidt: "Wat zijn sommige mensen toch cocktards" |
Citaat:
alliteratie he.. :o |
Ik weet nog dat er een tijd geleden zo'n gedoe was over hoe slecht ze was, maar ik heb nog steeds geen flauw idee wie het is..
|
Citaat:
|
die is slecht ja, dat ze weer terug is :s
|
hebben ze haar nog niet ontslagen dan?
ik schrijf meteen een brief! |
Citaat:
|
Citaat:
|
zet dan een foto van haar neer ofzo. weet ik wie je bedoelt
|
http://www.mtv.nl/pix/veejays/leena.jpg
weg met die trut! ze ziet er zo toch best bitchy uit vind ik ;) |
Citaat:
edit: even de naam goed getypt :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Owja zij is verschrikkelijk (n)
|
damn zij kan echt niet presenteren :|
|
Citaat:
|
Citaat:
die leena is echt vies met dr haar en dr gezicht en dr alles bleeg en haar stem is niet om aan te horen irritant!! |
leena is niet echt geil. barbara is geil.
|
jongens.. kom op!
barbara is stom en lelijk en ze heeft een kut-stem! COME ON..... !!!!! |
Ik kan zo snel niets verzinnen wat mij nog minder interesseert.
|
ik wel
man, wat is die muts irritant. op zon nasale eentonige stem het 'nieuws' voor te lezen... zou ze ooit een voldoende hebben gehad op een spreekbeurt bij nederlands? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik had vorige week ook zoiets van: "omg, waarom hebben ze haar in godsnaam nog niet ontslagen?"
het ganse land had het toen toch over haar ontbrekende presentatietalent? :rolleyes: (n) |
barbara is GEIL punt uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Barbara is wel veel beter dan die Leena-trut hoor.. ik vind Barbara nu niet zo erg meer, maar aan Leena wil ik niet eens wennen.
|
Citaat:
En het is Blood Sugar Sex Magik. |
Ik heb haar nog maar heel even kort gezien bij het MTV News en zo dus ik kan me er niet echt een oordeel over vormen. Eerlijk gezegd kan het me ook zeer weinig schelen allemaal want ik kijk bijna geen televisie.
|
Walgelijk dom mens.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47. |