![]() |
En nu?
Heey heey,
Ik heb vandaag een intakegesprek gehad voor de deeltijd behandeling. Ik vond het heel naar en heb er ook geen fijn gevoel aan over gehouden.(ze hadden het allemaal over risico omdat ik op kamers woon en die behandeling is maar 3x in de week blabla) Maar dat ter zijde. Ik heb 25 oktober pas een volgend gesprek, dan gaan we een behandelplan samenstellen. (ik denk dat dat inhoudt dat ik mag komen) Na dat gesprek zit weer een tijd tot de start van de behandeling. Ik heb geen idee hoelang dat nog gaat duren. Maar wat is dus het probleem.... Ik weet niet of ik het tot die tijd volhoudt. Ik loop zo op mn tenen nu. Ik heb volgende week maandag weer een afspraak met mn psychologe. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, want ben bang dat ik erge dingen ga doen... Ik voel me zo rot.... :( Wat nu? Liefs Aboe |
Aan de bel trekken. Bel je psychologe en vertel wat je zojuist
hier verteld hebt, geef iig (op wat voor manier dan ook) aan hoezeer je op je tenen loopt, en dat je bang bent erge dingen te doen ed; voorkomen is beter dan genezen. En als je zo op je tenen loopt is een afspraak over een week idd behoorlijk ver weg... |
Citaat:
Sterkte |
zorg dat er in de tussentijd iets of iemand is om de tijd mee door te komen... misschien mag je naar je psycholoog mailen oid?
|
sluit me bij de rest aan...
als jij nu al het idee krijgt dat je het niet aankan, die tijd wachten, dan moet je contact opnemen met je psychologe... ik denk dat er in de tussentijd echt wel wat te regelen valt, dat je bij iemand langs kan of mensen kan bellen als je je zelf niet meer vertrouwd of gewoon ontzettend bang bent... Veel sterkte, het gaat vast allemaal goed komen! :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44. |