![]() |
bungeejumpen
heyhey
k heb een bungeejump gewonnen vanaf de pier in scheveningen (60 meter) maarre k heb dat nog nooit eerder gedaan dus k weet niet hoe dat gaat... :p kan iemand die het al es heeft gedaan uitlegge hoe het is? alvast thnx :D |
hip! Ik heb dat nog nooit gedaan, dus ik zou het niet weten! Maar laat erna zeker iets weten.
En wanneer ga je dat doen? |
2 Keer gedaan. Vooral de eerste keer is het springen echt heel erg eng. Als je eenmaal naar beneden gaat is het fantastisch. Genieten gewoon! En dan realiseer je je ineens dat je wel erg hard naar beneden gaat en zie je die grond wel erg snel dichtbij komt, dus dat gevoel om weer naar boven te gaan is echt een verlossing.
Maar vooral het idee dat je eigenlijk niets in te brengen hebt, is fantastisch, je moet het gewoon laten gebeuren. Ohja, een tip: als je bang bent dat je niet durft te springen moet je degene die je helpt vantevoren vragen om als je niet durft, je een duwtje te geven. Terugkrabbelen is sowieso geen optie! |
Ohja, een tip: als je bang bent dat je niet durft te springen moet je degene die je helpt vantevoren vragen om als je niet durft, je een duwtje te geven. Terugkrabbelen is sowieso geen optie! [/B][/QUOTE]
Was dat het geval bij jou de eerste keer dan? |
Citaat:
|
Je springt toch cker gewoon naar beneden? Stel dat het fout zóu gaan, dan maakt het niet uit of het binnen 10 seconden is of na 10 minuten pas. Het eenge is misschien dat als je na 10 seconden al springt, het ook een minuut later voorbij is :o
|
Jah, droom maar verder, springen is echt wel eng...
|
sinds ik een vrouw heb gezien die werd opgehangen aan haar touw toen ze sprong.Heb ik het in de ban gedaan
|
ik wil ook bungeejumpen. lijkt me vet gaaf. :D
|
Ik wil graag nog een keer gaan bungeejumpen lijkt me echt vet!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07. |