![]() |
cadeau voor een vriend (dus niet lover)
hey,
ik lees allemaal leuke cadeau ideen voor een lover, maar niet voor een vriend. Een goede vriend van mij is binnenkort jarig, weten jullie nog originele cadeaus /verrassingen?? |
bij de expo hebben ze altijd wel leuke dingen!
|
Ik heb gewoon een keer een fles wijn gegeven met een doosje merci aangezien zij niet wist wat ze wilde hebben, hoe vaak ik het ook vroeg.:D
|
Ik vind het leuk om cadeautjes te geven die bij een persoon passen, dus dat hangt volledig van de persoon af.
|
Citaat:
|
Even denken hoor... gewoon goed nadenken over hoe graag jij die persoon mag, en wat typisch voor hem is.
Heel stom voorbeeld, ik heb een vriend die ik altijd Monkeyboy noem en hij houdt erg van kleren, hem ga ik denk ik een Paul Frank t-shirt voor z'n verjaardag geven. http://www.science.uwaterloo.ca/~gwy...us%20shirt.jpg |
Ik geef mn normale vrienden altijd flauwe kadootjes.. Bierspelletjes, opblaasschapen, etc..
|
ja idd. Expres zo'n kutkado geven als sokken of kaars of een lelijk fotolijstje ofzo hehe
|
Ook hiervoor hebben wij het fantastische *tromgeroffel* Cadeautopic!!! Te vinden bovenaan op de pagina van L&R.
Succes! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37. |