![]() |
Berlijn <-- Kan je daar wat leuks mee krijgen voor weinig of zo?
wij gaan binnekort met school duss in een bus naar berlijn, nadat ik het tropic had gelezen met tjechie (grensovergang streng enz.) ben ik benieuwd of je in berlijn duitsland dus iets leuks kan krijge zoals vuurwerk of drank of wat dan ook voor weinig, heeft iemand hier ervaring mee?
|
bradwurst
|
vergeet het bier en de lederhosen niet.
|
haha ik wist dat deze zouwe komen, naja brattwurst bier en kaze weet ik wel maar vuurwerk of andere leuke ''hebbe dingetjes''
|
Voor grote pullen bier und Slagers mussen sie nach Bayern gehen!
Berlijn? Daar moet je tijd niet verknoeien met drinken. Berlijn is :cool: (y) |
een communistische fabriek uit oost duitland mee de grens over smokkelen?
|
Pas op voor die irritante verkopers met 'stukjes Muur'
|
Citaat:
Je kan wel een stuk muur meenemen. |
Citaat:
|
k hoor ook dat er kei veel zwervers enz. zijn!!! hoe zit dat? enne zijn er nog dinge die je MOET doen omdat ze leuk zijn of zo???
|
je moet die zwervers keihard neuken als ze dronken op een bankje liggen omdat ze zo leuk zijn.
|
Citaat:
|
U-bahn 4-evah!
Onee, für immer natuurlijk :o |
Berlijn is leuk :) Je moet alleen niet zo stom zijn om balletje/balletje te gaan doen.
|
Citaat:
Berlijn is trouwens geil. |
Ga daar niet op de sporen van de trams staan. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
neem parijs londen rotterdam berlijn rome etc etc |
Je moet gewoon een willekeurig café inlopen en nadat je daar met de hele groep wat hebt gedronken, je glas meenemen.
Vlakbij de Fernsehturm is wel een leuk terrasje, als ik me niet vergis was die vlakbij een bioscoop. Ze hebben daar van dat rode en groene bier :cool: en groen is het lekkerste geloof ik. |
Bierglazen meenemen is inderdaad een goed idee. Alleen wel onhandig, maar dan heb je ook wat.
Citaat:
|
ze hebben daar ook verrekt lekkere croissants
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Het stadion van Hertha Berlijn. :p
|
Citaat:
|
--> R&V (Europa).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat je er mee kunt nemen? Geen idee. Maar wat je er kunt doen of zien? Dat weet ik dus wel ;)
Dingen die je eigenlijk gewoon gezien moet hebben als je naar Berlijn gaat: * Fernsehturm * Berliner Dom * Checkpoint Charlie * Haus am Checkpoint Charlie * Reichstag * Brandenburger Tor * Gedänkstätte Berliner Mauer * Sony Center * Museumsinsel (is nu veel gesloten wegens onderhoud) * Nikolaiviertel * Gemäldegalerie Dingen die op mij een behoorlijke indruk hebben achtergelaten: * Haus der Wannsee Konferenz * Sachsenhausen * Holocaust Denkmal * Topographie des Terrors Have fun (y) |
Citaat:
Je ziet daar hoe mensen vroeger de grens over wilden, dus bijv. in een gitaarversterker, of in een auto. Prachtig om te zien... |
Zullen we een Berlijn fanclub oprichten? Berlijn is geil en <3 en 1337...
|
En naar Q205 uiteraard... :cool:
Je moet gewoon een Berlin-Welcome-Card kopen dan kun je 3 dagen onberpkt met U en S Bahn, echt geweldig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|