![]() |
Livestrong (Bandjes van Lance armstrong, tegen kanker)
mensen wat vinden jullie van ''livestrong'' de bekende gele bandjes? ze koste 1 euro en de opbrengst gaat naar het kankerfonds, ik vind het echt een top actie, dit is een rage dus het kankerfonds krijgt bakken met geld binnen een toppertje! wat vinden jullie?
|
ja het is goede actie (y)
|
In die bandjes zit plastic, en we weten allemaal, dat als je daar teveel mee inraking komt, je kanker krijgt.
Met scoubidoe was dat zo, nu hier vast ook wel. Niet goed overgedacht helaas :nono: Best wel goede actie, maar doe het NIET als modeding, en als roker mag je ze ook niet dragen. |
hier was toch al een topic over? :confused:
|
Citaat:
Citaat:
En niet als modeding? Dat is net de hele marketingtruc (y) |
Citaat:
|
Vind het eigenlijk erg dom, maar ok...
Als of de mensen die kanker hebben er zo blij mee zijn.... Sorry hoor... Tegen mijn moeder begonnen de kinderen op haar school ook al... Kijk juf, bandjes van de kanker stichting.... pffff |
Citaat:
|
Pf, mijn reactie is weggehaald.
Mietjes-streek. :nono: |
Citaat:
ik vind geel trouwens niet echt een mooie kleur. |
zelfs men pa loopt er mee... Ik vond ze in het begin wel grappig maar nu eigelijk gewoon onzinnig... ut doel is wel goed daar niet van... maar er echt mee gaan lopen doe ik toch niet...
|
Citaat:
|
Toen ze nog enigszins vernieuwend waren:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=926363 http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=lance |
Erm ik heb ze nog noooit gezien maar het is niks voor mij denk ik.
|
Citaat:
|
nog nóóit van gehoord :|
|
Een vriend van mij heeft zo'n bandje.
|
ik heb maar 1 geel shirtje
|
Tja die kleur he...
|
Citaat:
|
Begon leuk, tot het een modeverschijnsel werd. Alhoewel, dat was misschien ook wel de bedoeling. Hoe dan ook, ze zijn nu sowieso niet meer verkrijgbaar, dus..
De mijne is trouwens kapot, dus voor die 1 euro krijg je echt rotzooi :mad: |
Citaat:
Hmz. Was mij ook nog niet opgevallen. Magoe, boodschap lijkt me duidelijk. Weinig vernieuwend topic. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |