![]() |
welk programma?
Ik ben op zoek naar een programma waarin de zin: 'stop de tijd!' wordt gebruikt...het is denk ik al wat ouder en het zou kunnen dat het van carlo boszhard is maar dat hoeft niet... beetje vaag maar weet iemand welk programma dit is???
|
Dat zeggen ze altijd in Lingo als ze niet weten of het woord bestaat (y) :D
|
lol.. wordt dat niet in ongeveer elk spelletjes programma geroepen op tv?
|
Citaat:
|
Ja maar ik zoek hét programma... ;) het gaat zoiets van: stop de tijd! we gaan kijken...het zou van carlo boszhard kunnen zijn ofzo...wie o wie?
|
cash en carlo misschien
|
oow het komt me wel heel bekend voor, hm maar niet van een Carlo spel eigenlijk. Is dat niet van een spel met Astrid Joosten> Dat ze een woord moeten raden ofzoiets?
ow ik lees net dat het al eenwat ouder spel is.. hm nou weet ik het niet meer haha |
bij Per Seconde Wijzer roepen ze dat ook altijd :p
|
bij lingo idd altijd, als er een woord onbekend is en gecheckt moet worden of het bestaat.
|
hehe bij heel veel programma's eigenlijk wel dus. :p
|
Citaat:
|
Ik moest gelijk denken aan een flutspel van Carlo Boszhardt in Telekids.
|
Per Seconde Wijzer, dat vind ik een leuke naam :D
|
Is ook, maar is dat nog wel op tv???
|
Citaat:
|
twee voor twaalf, als ze letters mogen kopen en ze het woord wten, wordt er gezegd: stop de tijd, we gaan kijken of het klopt.
maar zoals gezegd, wordt dat in bijna elk spel wel geroepen volgens mij |
Citaat:
|
Ik ga ook voor de mega blubber powerrace....daar was het belangrijk wie de snelste was...
|
was t niet: stop de strop met robbert ten brink?
|
op de belgische tv is dat altijd bij de pappenheimers
ofzo |
Volgens mij kunnen we beter voor het gemak concluderen dat juist deze woorden nogal vaak gezegd worden in een spelprogramma :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'Stop de tijd!' is trouwens al erg oud... het zou best eens van Willem Ruis kunnen zijn, maar pin me er niet op vast.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je had vroeger (jaren 70) een programma met Mies Bouman (Een van de acht) volgens mij zeiden ze dat daar (of het was 'stop de band' maar het kan ook 'licht uit spot aan' zijn geweest).
Haha lekker vaag. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |