![]() |
bi
Een goede vriendin van me heeft een vriend, haar vriend is bi, zouden jullie er problemen mee hebben als je vriend/vriendin bi is?
|
Nee, als het op dat moment je vriend/vriendin is, valt hij/zij als het goed is op jou dus dan maakt het toch niet uit?
|
Citaat:
In andere woorden, ik zie niet in waarom dit anders zou zijn dan met een hetero vriend/vriendin. Zolang ze maar niet gaan uitproberen terwijl je in een relatie zit, anders krijg je van die Jerry Springer acties. |
ik zou er geen problemen mee hebben.
Zoals idd al eerder gezegd wordt valt ze op dat moment op jou |
Nee. Waarom zou ik. Vreemdgaan heb ik daarentegen wel problemen mee, en dat iemand toevallig Bi is betekent niet dat hij/zij dan wel van 2 walletjes mag eten. Ikzelf ben ook Bi en verwacht dat mn partner daar geen problemen mee heeft.
|
nee natuurlijk niet, zolang ze niet vreemdgaat maakt het mij niets uit
|
Citaat:
|
Idem.
|
Geen probleem mee.
|
Ik zou er geen problemen mee hebben, maar wel bang zijn dat mijn partner iets mist bij mij.
|
Nee. Ik vind andere mannen ook nog aantrekkelijk. Het feit dat hij andere mannen ook aantrekkelijk vindt, maakt het alleen maar leuker... kunnen we samen naar jongens kijken :D:p...
|
wat maakt het uit of je vriend(in) bi is? zij/hij kiest toch voor jou...
|
Citaat:
|
wat iedereen hierboven zei
|
Volgens mij is ze het. Dus: nee.
|
Nee
als ze maar niet vreemdgaat (dus ook niet zoenen met een andere vrouw) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja.
Maar ik zo dan sowieso in de eerste plaats al geen vriendin nemen die 'bi' is. |
JAAAAAAAAAAAAAAAA :nono: ik zou geen relatie aangaan met een jongen die bi is, zijn gevoelens zouden kunnen veranderen of hij zou tot een besluit kunnen komen om toch voor vrouwen te gaan(n)
|
Zou het niet willen.
Heb een keer een vriendin gehad die bi was. Maar daar ben ik 3 a 4 maanden later zelf achter gekomen, toen ik de foto van haar vriendin op haar site vond:s. Ze had het toen maar toegegeven, en vond het wel grappig :s. |
Ja, daar zou ik wel problemen mee hebben, geef mij maar iemand met dezelfde geaardheid als ikzelf, dus hetero.
|
Voor de mensen (laatste 4) die er hier wel tegen zijn; Wat is jouw geldige reden? Klinkt erg oppervlakkig namelijk.
|
Citaat:
Ik zou er problemen mee hebben, omdat ik het een heel rare gedachte zou vinden dat mijn vriendin ooit iets met een vrouw gehad zou kunnen hebben of ná mij iets met een vrouw zou nemen. Of erger nog: het uit maken met mij óm een andere vrouw. Bovendien zou ik de indruk hebben dat ik "van 2 kanten" concurrentie zou kunnen krijgen: van mannen én van vrouwen. |
Citaat:
Oke ik weet genoeg. Al vind ik, en dan helemaal losstaand van het onderwerp 'Bi' je een redelijk zwakke persoonlijkheid als jij bij voorbaat al geen relatie neemt met iemand omdat het heel misschien anders zou zijn dan 'normaal'. Nee, het is totaal geen probleem om te weten dat ze het met meerdere mannen heb gedaan/doet voor en na jou? Ik zie eerlijk gezegd het verschil niet. |
Citaat:
Je ziet het verschil niet; je kunt je dus niet inleven in mij en m'n beweegredenen, maar je vind me wél een 'zwakke persoonlijkheid' omdat ik niet iets zou nemen met iemand die 'bi' is? Beetje tegenstrijdig. Ook nogal zwak om meteen over mij te oordelen, alleen maar omdat ik niet in je politiek correcte straatje val. :rolleyes: |
Citaat:
Nee, sorry. Overigens heb ik het idee (weet ik zeker) dat jij je met die vraag, en vooral de opmerking bedreigt voelde. Ik heb me verbeterd in de 2e reactie dat ik je niet aanviel, maar gezien ik me niet in kan leven, ik me afvroeg wat je redenen waren voor deze beslissing. Jij reageert vuil op mij. Ik vroeg alleen maar wat met een mening eronder zodat je visie snapte en dus waarom ik het vroeg. |
Citaat:
Waarom zou ik me 'bedreigt'voelen? En hoezo reageer ik 'vuil'? Ik geef je gewoon antwoord. |
Citaat:
Ik geef net aan dat ik het geen rpobleem vind, alleen dat ik er niet bij kan en daarom een vraag stelde. Je reageerde zeer defensief en je bijt van je af. Nu net weer. Laat het los man... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
defensief agrressief? In de Gazastrook, dáár zijn ze defensief agressief! |
Citaat:
|
Citaat:
|
liever niet,aangezien ik zoenende jongens niet de meeste smakelijkste is wat ik heb gezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, absoluut niet.
|
Nee geen probleem, het is juist leuk om het met je vriend over jongens èn meiden te hebben! :D
Nou moet ik wel toegeven dat ik zelf ook bi ben dus dat verandert de situatie misschien een beetje :rolleyes: Ohja en bovendien; iets suggereert dat iemand die biseksueel is eerder vreemd zou gaan of iets dergelijks; op dat moment heb je een relatie met die persoon en dan is er geen sprake van andere potentiele geliefdes (hoop ik dan :P). En waarom zou je je er niet druk om maken als het over andere meiden ging en wel als het over meiden en jongens gaat? |
Nee, ik wilde zeggen 'dat vind ik juist schattig' maar dat is een vooroordeel omdat niet alle bi's schattig zijn. Maar ik zou er verder ook geen problemen mee hebben.
|
Citaat:
Het zou bij mij dus teveel jaloezie opwekken (en ik denk wel bij meerdere als je het zo bekijkt). Maar het is niet dat ik iets tegen bi mensen heb, ze zijn gewoon wat minder "controleerbaar"om het zo maar even uit te drukken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |