![]() |
[Tekening] Fantasy Monster (ofzo ;))
Deze tekening heeft een vriend van mij gemaakt onder de les. Hij had geen scanner dus load ik hem nu voor hem up. :)
Hijs is gemaakt door Ruben, die al eerder een tekening van een monsterkop geplaatst heeft, onderaan de pagina ergens... http://img16.exs.cx/img16/6473/rubenzart1.jpg C&C please! :) |
ik vind het opzich nog best wel leuk gedaan. is het gemaakt met pen? wel jammer dat de kop zo plat lijkt. de "poten" vind ik goed gelukt, je kan er echt diepte inzien, maar langzaam aan naar boven lijkt het steeds platter te worden.
schaduw verschilt ook nogal, beneden is het heel donker en bovenaan heb je hele lichte schaduwen. maar verder: hartstikke leuk, vooral doorgaan (y) |
leuk gedaan, maar volgende keer zou ik een wat spannedere houding nemen (y)
|
onderstel en uiteinde tentakels is koel.
textuur is overal goed, maar de bovenkant vind ik slecht getekend. Die spannender houding zou inderdaad wel veel goeds doen. En ik vind de verschillende elementen te weinig met elkaar te maken hebben. Een soort hagedis met inktvispoten en een robotische onderkant... en dan heeft ie ook nog een staartje in het beetje haar :( |
ik vind t niet zoveel, erg statisch. en niet alleen de hoek, maar gwoon het lichaam zelf, als ik zo'n soort monster zou tekenen, zou ik echt een bruut onderstel doen, enorme tentakels enzo :p, maar dit is een beetje statisch en er gebeurd niet zoveel. maar technisch gezien wel netjes, met de schaduwen enzo.
|
WOOW, ik wou dat ik dat kon (y) (y) ;)
|
Leuk gedaan (y)
Ik doe je het niet na :( |
Citaat:
|
Erg stijve houding inderdaad, en dat hij van onderen ook zo 'kort' is, is niet mooi, maar voorderest istie hardstikke netjes getekend.
|
Ik vind m mooi ;)
|
tnx :)
|
is mooi gedaan! Het plaatje was zich aan het laden en ik verwachtte een compleet ander onderlichaam en armen te zien te krijgen. Dat was wel apart. :s Maar goed, in principe ziet het er goed uit. Al is de combinatie van robotpoten, tentakels en een soort harig hoofd wat apart. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |