![]() |
Past de krant die jij leest bij je lifestyle?
Welke krant lees jij en past die bij je lifestyle? Lees je überhaupt kranten? Ben jij zo'n iemand die alleen de voorkant leest van de Telegraaf of lees jij je dorpskrantje helemaal door van de zaterdagse activiteiten tot de artikels over bejaardenhuis 'De Rolstoel'?
Ik zelf lees de NRC en dan alleen de voorpagina, Binnen- en Buitenland, de achterpagina en de bijlages. :o |
ik lees alleen de plaatselijke krant de posthoorn of whatever en de metro en spits :eek:
|
Ik lees het Belang van Limburg, en lees alles behalve de sport (y) , ik lees wel graag de krant op een kritische manier natuurlijk!
|
Ik lees de Metro en de Spits als ik ze tegenkom in de trein. En op zaterdag/zondag de Haagsche Courant. Hoe on-intellectueel. :nono:
|
Ik lees de Spits danwel Metro. Soms de Volkskrant als ik m toevallig zie liggen thuis maar dan alleen de voorkant en de leuke pagina's met korte opvallende berichtjes enzo.
Het past wel bij mijn lifestyle omdat ik niet hou van langdradigheid en van gewoon lekker simpel hou. Leuk om te lezen en je weet toch weer een beetje wat er gebeurd. |
Noord Hollands Dagblad 's ochtends geloof ik.
Blader ik even door, even bij regionale gedoe kijken wie er dood zijn enzo. Als ik moet reizen dan de spits/metro. |
Ik koop elke morgen de Volkskrant en de Trouw. Afgezien van de filosofische stukken in de Trouw en de eigenzinnige aanpak van de Volkskrant, hebben de kranten niks met mijn lifestyle te maken.
Henk Mul ! |
Limbabwaans Dagblad
flutkrant, lees binnenlands en buitenlands nieuws en de overlijdensadvertenties, kan ik me weer bescheuren over de debiele namen die de mensen hier hebben |
ik ben goedkoop en reis veel met de trein, dus ik lees de metro. (y)
|
Ik lees het AD.
Omdat we die thuis hebben. Meestal de voorkant, de bijlage en media/cultureel ofzo. Sport lees ik nooit, behalve met de olympische spelen. En s1ngle natuurlijk: http://www.ad.nl/static/strips/singledonderdag.jpg |
Erm, ja ik lees bij tijd en wijlen de krant behoorlijk uitgebreid..
* NRC handelsblad - de artikelen die me het meest aanspreken :) * Stentor (Zwolsche courant) beetje populistische, sensatie krant a la telegraaf. (n) * Sassenpoorter & Zwollenear (Gewoon Zwolse huis-aan-huis bladen..) |
Ik lees de metro of de spits want ja ik zit (te)vaak in de trein en dat hoort bij mijn lifestyle !
oh en ik ben fan van Scribbly :o |
metro/spits als ik in de trein zit
brabants dagblad week en weekendkranten van de regio hier :o |
Ik lees het NRC Handelsblad, ten eerste omdat mijn zoon in de business zit en ten tweede omdat ik 's ochtends geen tijd heb om de krant te lezen en het NRC pas 's middags komt. :)
|
Ik las vroeger het NRC, krant bij moeder thuis. Bij mijn vader de volkskrant/telegraaf wat mij beide niet aanspreekt.
Nu hier 1 of andere huis aan huis utrechts weekblad. Maar er gaat niets boven het NRC, vind het een fijne krant (y) Vooral groot Economie katern wat mij aanspreekt. |
Als ik tijd heb lees ik thuis de volkskrant, vind vooral de ingezonden brieven leuk.
op zaterdag altijd de telegraaf, want dat is gewoon vermaak en tja metro in trein he |
Ik lees de metro.
En dat pas bij m'n lifestyle want ik ben metroseksueel. hihi :o |
Citaat:
Lees ook meestal de Metro aangezien ik veel in de trein zit, de ingezonden brieven en de collumns van Theo van Gogh en Lukk Koelman zijn ook meestal erg amusant. De krant die we hier krijgen lees ik bijna niet meer aangezien ze het daar blijkbaar interessanter vinden als een kat ontsnapt dan wanneer een psychopaat in een winkelstraat 5 geweren leegschiet bij wijze van spreken. |
Het NRC, behalve het financieele gedeeld, want dat boeit me (nog) niet.
En de 2 plaatselijke kranten!:) |
Citaat:
ik lees zelf de gelderlander, omdat mn ouders die hebben. zodra ik op mezelf ga wonen ga ik waarschijnlijk de volkskrant lezen, want dat past bij mijn linkse denkbeelden. hoewel het nrc toch een goede krant is. |
Citaat:
|
Citaat:
Henk Mul ! |
ik ben niet zo kranty, maar ik heb het liefste de volkskrant
|
Citaat:
Citaat:
|
altijd het regionaal dagblad, BNdeStem
en al sik m heb de spits/metro of een andere krant die ik voor mn neus krijg |
Telegraaf.
En past ontzettend bij mijn lifestyle, want ik ben rechts georiënteerd en ik praat een hoop onzin. |
Dagblad van het Noorden oid.
lees alleen de voorpagina als ik 's morgens tijd over heb na m'n ontbijt :o |
Citaat:
Maar ik lees soms de krant. Meestal de volkskrant, soms de gooi en eemlander (tsja) en de metro en soms nrc. |
Citaat:
|
de Parool, omdat het een middagkrant is en ik ook de ochtend nog niet bewust meemaak (Y) enige reden om 'm te dumpen is de domme Heinz-strip zonder clou :s
|
ik lees de volkskrant, omdat we die thuis hebben en de volkskrant hip is en andere kranten zijn altijd stom (n)
|
Citaat:
|
De Telegraaf.
Heerlijke oppervlakkige bekrompen bevooroordeelde sensatiebeluste roddelkrant. (y) Leuk om 's ochtends te lezen, als je nog niet zo scherp bent. |
wtf, ik snap ze nooit :( wat is er grappig aan die voetbalplaatjes? :/ ik vind piet&riet vd buis toffer (Y)
Volkskrant van zaterdag heeft trouwens een beter/interessanter wetenschap gedeelte. Dus die lees ik ook. |
Citaat:
|
Citaat:
Ikzelf lees De Gelderlander, Nederlands Dagblad, metro, spits en op zaterdag De Volkskrant. |
Ik lees alleen de Regionale krant een beetje door..
|
De regionale krant lees ik de voorkant en de spits,
soms de telegraaf als we die krijge ipv de regionale krant :o |
gewoon alles wat rondvliegt
|
Spits, Metro, Stellingwerver, meer lees ik niet. Meer hoef ik niet zo nodig te weten, Stellingwerver staat alles uit de omgeving in, Metro en Spits alle overige zaken die soms wel even het lezen waard kunnen zijn (ook niet altijd) en aangezien ik toch 3 plaatsen per week zie, mja, past wel aardig :D
|
de metro
en ik ben eigenlijk best wel cheap ass dus ja (y) |
Ik heb sowieso elke dag "De Morgen" in de bus. Heeft niks met mijn 'lifestyle' te maken. De opmaak, schrijfstijl, thematiek spreekt me het meest aan. "De Standaard" koop ik soms, maar die leest wat mij betreft iets minder vlot.
In het weekend koop ik ook soms "De Volkskrant" omdat die vaak erg goede reportages maken, en ze zijn onovertroffen qua buitenlands nieuws. |
Citaat:
|
ik lees op mn werk iedere krant die ik tegen kom, de spits, de metro, nrc, trouw, volkskrant. en ff voor de goede orde
de telegraaf is geen krant maar een roddelblad |
mijn maatschappijleer-leraar zei eerst dat de spits (of de metro) te begrijpen is voor bassisschoolkinderen en voor dat niveau is geschreven, de telegraaf is voor middelbare scholieren en de NRC is voor de hoger-opgeleiden (m.a.w. spits/telegraaf voor de on-intulectuelen en NRC voor intulectuelen :o)
maarhe, ik lees niet zovaak de krant, wel is als ik in de winkel voor de kassa sta naast 't krantenrek dan kijk ik of er nog wat op de voorpagina van de telegraaf staat, en 'k lees de clou en ZOZ (kinderpagina :p) van het ND wel.... en als ik 's ochtends in de trein zit zal ik ook wel die krant lezen maar dat komt echt heel zelden voor [edit] ohja en natuurlijk de plaatselijke kranten als alphens nieuwsblad en witte weekblad meestal staat mijn school er wel in :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik lees de voorpagina van De Volkskrant en het NRC en de kunst&cultuur bijlages.
|
De Telegraaf richt zich gewoon op de simpele Nederlander die naast echt nieuws ook onbenullige dingetjes leest...daarom wordt hij ook zo goed verkocht.. (y)
|
Ik zie het verschill tussen de pive en de telegraaf niet, verschirkkelijke krant, het is net een opsomming van 'sensationele' en dramatische' woorden. Ik lees elke ochtend de amersfoortse, daarna de spits en de metro in de trein en savonds het NRC. Niet alles, alleen de kopjes die me aanspreken. Ohja, de volkskrant ook wanneer hij in huis is, de extra bijlage op zaterdag is leuk. Ik vind het belangerijk om te weten wat er in de wereld gaande is. Mensen die nooit ergens iets van af weten, nooit over 'het nieuws' mee kunnen praten en er daardoor ook nooit een onderbouwde mening over hebben vind ik zo dom overkomen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |