![]() |
Sex en Drugs?
Hoi daar ben ik weer...
Derhalve zit ik weer met een pittig probleem opgescheept. Ik en mn vriend hebben sinds 3 weken elke avond seks op speed. Nu begint het een beetje saai te worden en hebben we en nog wat mdma tegen aan gegooid. Het was zoals je met mdma verwacht hardstikke leuk maar er ontbrak iets. Nou hebben we gister avond allebei 4 herbals, 1 fles tequila, 3 gram wiet en nog een lijntje een te gekke avond gehad. Vanochtend (nuchter) vonden we er allebei niks aan. We hebben besloten volgende keer misschien smack te nemen, maar daar word je toch heel lui van? Iemand advies? |
Miss hebben ze bij Kentron nog wat tips voor je
hoe er nuchter ook iets aan is |
Ik ben niet verslaafd, ik neem alleen drugs voor de seks.
|
Heh, serieus? :p
Ontopic: 14 en dan sex al saai vinden zonder drugs, wat een wereld :D |
Gaat dit nu om advies over sex, of advies over drugs? ;)
|
oh, dat is met diezelfde vriend van je die je niet genoeg vertrouwt om hem de waarheid te kunnen zeggen... of diegene waarvan je bang bent dat hij het uitmaakt...
:rolleyes: wiet en sex is wel leuk... |
:rolleyes:
|
Citaat:
|
yeah right, laat me niet lachen...
speed en een stevige dosis alcohol combineren met 3 gram wiet en dan nog fatsoenlijk kunnen neuken? LULKOEK! |
hallo!, je bent 14!! :eek: jij hoort nog over roddels te praten ofzo of lekker gaan paardrijd... mijn god zeg :eek: :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn tip: zet eens een grote spuit heroine in je pootje (y)
|
even voor de duidelijkheid, CB is helemaal geen 14, maar een jaar of 18 geloof ik.
daarnaast vind ik het best wel triest als er alleen wat aan de sex kan zijn wanneer je onder invloed van drugs bent. dan doe je in mijn ogen echt iets verkeerd. |
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon hoe je de feiten interpreteert :P |
Citaat:
maarja zelfs dan nog |
waar haalt ze het geld vandaan :|
|
Dus je wil vertellen dat je geen leuke seks meer kan hebben zonder drugs. In het begin was dat niet te veel en niet te zwaar, en nu is het al serieus spul + een fles tequila? Maar je bent niet verslaafd? Hallo, wakker worden. Wat noem je dan wel verslaafd?
020 6626307 -> NA of http://www.aa-nederland.nl/ Een betere tip heb ik niet voor je. |
hahahahahahahahahahahahaha
wat een grappige boel op dit kankerforum. |
Als je drugs nodig hebt om sex belevingswaardig te vinden, dan zou ik niet aan sex beginnen. Maar dat heb ik je geloof ik al vaker gezegd :D
|
en zo worden heroine hoertjes geboren.....
|
sorry meisje maar je verhaal klinkt een beetje ongeloofwaardig..
als je al 3 weken elke avond speed pakt dan slaap jij al 3 weken niet dat weet ik zeker.. daarbij ben je ziek in je hoofd als je dat doewt maar goed.. get a real sex life en als je n keer sex hebt met drugs boeiend maar elke avond.. triest! speed is de grootste kutzooi die er is ook nog eens maar dat merk je ook vanzelf wel.. anyway lekker vriendje heb je dat ie een 14jarig naief meisje aan de speed helpt elke dag..(n) |
Citaat:
|
Citaat:
lieve CharismaticBass. ik denk dat je nu voor de rest van je leven de lol van sex niet meer kan beleven, zonder een drug op te hebben. zonde! je hebt het voor jezelf verneukt! |
Euhm, mensen, het is gewoon CB hoor.
|
cocaine....de uberdrugs voor sex
|
Citaat:
|
anders zei ik het niet
|
Citaat:
|
zoals ik al zei, ja
|
Citaat:
|
nee
|
Citaat:
|
blabla
|
mdma en sex is pas goed (y) :evil:
|
Citaat:
|
mijn vriend betaald alles, ik koop soms zelf wat wiet. maar voor de rest slaap ik gewoon normaal, ik neem maar een klein snuifje.
ja met coke heb ik het met mn vorige vriend geprobeerd, maar die hield niet zo van drugs dus dat werd niks (N). Voor de rest zie ik nog geen advies over smack, dus ik neem aan dat niemand hier dat heeft. Ik vertel het jullie morgen wel :evil: |
Ik kan maar 1 ding kwijt: Triest :|
|
Vertel het maar niet. Drugs zijn nou niet bepaald middelen die we promoten op s.com.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |