![]() |
een vraagje...
Hallo,
Afgelopen nacht heeft mijn vriendin me afgetrokken en toen kan er ook wat sperma op mijn handen zijn gekomen. ik heb ze daarna wel gewassen met water en zeep maar heb daarna ook mijn vriendin nog gevingerd... kan dit wat uitmaken? kunnen er nog zaadcellen zijn op mijn hand of zaadcelle ndie nog leven? |
héél kleine kans, zeker als je eerst je handen hebt gewassen... Hoe lang na het aftrekken was het eigenlijk?, na een bepaalde tijd sterven die zaadcellen natuurlijk ook af...
Het lijkt met dus een erg kleine kans mahjah, zeker weten is altijd lastig he :p |
Anders krijg je zeepbellen babies ! Hehe, nee, ik acht die kans nihil, zaad leeft niet lang buiten je vriendin, om het zo maar te zeggen.
Je kunt ook een condoom om je vingers doen. (; |
Neu, kan niet echt. Buiten het lichaam zijn zaadcellen sowieso dood na een kwartier; handen wassen spoelt een hoop cellen weg; mocht er nog ergens een wanhopige cel in leven zijn tegen die tijd, dan kan-ie nog nauwelijks bij het eitje komen zo zonder stuwkracht.
|
ik wordt geloof ik even niet goed van alle mensen die met " een vraagje...." hier langskomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee dus. |
dommies........ :nono: :nono: :nono:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |