![]() |
THC - Je bakt er niks van
Meest hilarische, tekstueel briljante, muzikaal belabberdste en slechtst gearrangeerde nummer ooit! Download allen! Een schande voor de Nederlandse muziek (met name hiphop)!
(Herstel: eigenlijk helemaal geen schande voor de Nederlandse muziek, sinds deze al bar en bar slecht is) |
We zullen het eens uitchecken.
|
Ik zie die clip met dat gezever over dat we niet weten hoe het is om buitenlander te zijn weleens op de box voorbijkomen. Ik vraag me dan af....woon je wel in hetzelfde land als ik? Alsof rascisme echt een big issue is hier. Misschien in een dorp genaamd reusel waar 1 neger woont, maar come on. Get a clue.
Hoe gay is je eigen tekortkomingen verbloemen met het rascisme argument..... |
Citaat:
Dat nummer van thc ken ik niet, maar wat ik tot nu toe ken heeft me niet echt enthousiast gemaakt. |
tsssk tsssk tsssk ik weet anders genoeg dingen die je van thc kan bakken hoor :rolleyes:
|
Citaat:
|
Stront met de hoofdletter S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar moet zeggen dat ik t nummer niet eenzs zo heel slecht vind, "weet je hoe t is om altijd anders te zijn, weet je hoe t voelt om buitenlander te zijn" dat stukje zit steeds in m'n hoofd zz |
Citaat:
Waarschijnlijk hebben ze een uitkering aangevraagt zodat ze de hele week rotzooi op kunnen nemen... |
Oh ik vergat de disclaimer: Van spreuken als " rot op naar je eigen land", "Uitkering blablabla" en andere stompzinnige generalisaties krijg ik ook een slappe penis.
|
Citaat:
|
Dat zou je wel willen weten he ouwe geilneef.
|
Citaat:
|
die gasten hebben het niet helemaal door:
in praktisch hetzelde nummer eerst beweren dat ze zulke zielige buitenlanders zijn die niks fout doen en vervolgens laten zien hoe 'hustler' 'gangster' ze wel niet zijn. |
Nounou, zal ik jullie even enthousiasmeren (en ja, dat woord bestaat :rolleyes: ) met een stukje tekst?
Je weer nix je komt ook nix te weten Je Sma zit aan mn dick en wil hem gelijk eten en meten Vergelijken met anderen dat Omin krassie ding Ey zal niet zo gauw veranderen Je word niet gezien je komt los en tot alklein En de boys van de NRD hebben geen melijden Met Wink en Zwink met rikken en met drinken Je rap is weg wat zal datte nu wel niet denken Oh je bakt er niks van Je chick likt pik in elk deel van Amsterdam Het zit zo.... ze is niet eens Spang Maar zo\'n geile pijpslet die zocht ik al lang Ohyeah! (y) rock on! (Ik heb echt geen idee wat het betekent trouwens, kan iemand het voor me vertalen?) |
ook kansloos hoe ze in elke clip stoer staan te blowen :(
|
Citaat:
Daar is de rassen kwestie wel ietsjes erger enzo.. Maar hier in NL wordne buitenlanders nog steeds benadeeld, alleen niet zo erg.. Een Marrokaanse gast die ik net op het skatepark tegen kwam kreeg een boete voor op de verkeerde fietspad te fietsen.. Ik durf 10 tegen 1 te wedden dat een Nederland die boete niet had gekregen :p.. Maja je kan het natuurlijk ook overdrijven, met je buitenlander zijn = anders.. Het zijn net een stel kut alto's, alleen nog erger :D.. |
Citaat:
Ja, inderdaad, wat een KUT nummer. Die text slaat ook nergens op :D :D |
Stoer hoor.
Om te gaan rappen hoe slecht je het wel niet hebt. Ze zouden een leven moeten krijgen. Maar ja, als ik zeg dat het luie buitenlanders zijn die niet willen studeren/werken, dan ben ik weer aan het discrimineren he. (Eigenlijk niet, maar ach, bijna niemand weet tegenwoordig nog precies wat discriminatie nou eigenlijk inhoud) |
Citaat:
|
opgezwolle de volle
|
Deja vu: ik kon toch zweren dat hier al een topic over geweest was!
Ontopic: Ja....textueel en muzikaal niet bijster goed natuurlijk, wél een populaire act. Heb eigenlijk liever dat wannabe hop-hippers hier naar luisteren dan naar een idioot met een pleister of een paar nepschotwonden. (Is dat een woord? wauw.....) |
Citaat:
|
met thc alleen valt weinig te bakken
|
Citaat:
Durf je nog te wedden? :rolleyes: |
THC is slécht. En ik voel me nog eens eens extra gemotiveerd om er iets over te zeggen, omdat deze mensen uit A'dam Noord komen (juist ja...woon ik ook) en er juist veel actie ondernomen wordt om de "etnische minderheden" (hoe harder ze schreeuwen dat ze zo behandeld worden, hoe meer ik me er eigenlijk van bewust word dat ze dat zijn maarja..) een goed pespectief te bieden hier... maar behalve dat. muzikaal is het om te huilen, de tekst is goedkoop, de presentatie (de joints idd) ook al niet iets om vrolijk van te worden. Maar misschien is het leuk als je stoned bent ofzo :confused:
|
Ik dacht dat dit een hope conspiracy topic was, maar nee dit ken ik niet
|
Bijlmermuziek om het maar eens kort te formuleren
|
Citaat:
|
fantastisch nummer
|
Citaat:
|
Thc En Een Slechte lied...die passen niet bij elkaar... :cool:
|
alhoewel DHC beter isss
|
jij.... mag per direct dood gaan
|
waar komen die slecht rappende inspiratieloze knakkers toch vandaan man :|
|
Uit Turkije/Marokko/etc. weetjewel
|
Citaat:
en aan hun clips gaan werken argh >_< |
ksnap sowieso niet, waarom jullie er zo druk over maken, kzou zo ook wel mijn geld willen verdienen..
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Duivelschgebroehd van den bovenschten planck.
|
haha die liedje is vet goed alleen hij is VETTTTT oud!! :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat liedje de fiets de auto deze man (y) |
:d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |