![]() |
[user] Hubie stuurt pm's
Ik zet dit op beleidszaken, zodat andere users ook kunnen reageren.
De user hubie stuurde mij een nogal oneerbaar voorstel in de vorm van een privebericht. Volgens mij is het niet echt de bedoeling dat users worden lastiggevallen op deze manier.... Zijn er andere users die ook aangesproken zijn? Zoja, dan kan men er misschien iets aan doen :) Wat een kneus (n) |
Op zich is het doen van een voorstel geen misdaad. Als het gaat om één voorstel in nette taal in de vorm van een vraagstelling, kun je toch ook gewoon "nee" zeggen met wellicht een korte elaboratie op de grond waarvan jij tot dat antwoord komt?
|
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
|
wat stuurde hij dan ? wat voor voorstel?
zet hem hier eens neer... kunnen we allemaal oordelen |
Citaat:
|
Klopt, hier zijn meer klachten over. Komt erop neer dat persoon in kwestie bepaalde dingen 'opwindend' vindt. Wordt aan gewerkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee hoor ik plaag jullie maar. Nee, wat ik bedoel is, als het bij één in nette taal geformuleerd voorstel is gebleven, kan ze ook gewoon "nee" zeggen, en als het daarbij niet is gebleven, weidt de openingspost niet genoeg uit. |
Even terzijde: nare man & ware man....het lijkt wel een komisch duo :D
|
Citaat:
En ik ga het mailtje niet copy-pasten, omdat ik daar geen reden voor zie ;) |
Offtopic:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kun je moeilijk iets tegen doen. Een simpele nee zou moeten werken, gaat hij daarna nog door, dan kan hij bvb een waarschuwing krijgen. Je kunt moeilijk iedereen bannen die een keer een vraag stelt die toevallig obsceen is in jouw ogen.
Tuurlijk praten we hier toch wel over mannetjes/vrouwtjes die het hier systematisch komen 'afwerken' maar die lijn is moeilijk te trekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[/offtopic] |
Citaat:
|
Wil iemand mijn password van ware man hebben dan? :rolleyes:
|
Wat was dit voorstel als ik het vragen mag?
Als het intimiderend was moet er zeker iets aan gedaan worden. |
Citaat:
Maar erhm.. waarom is deze topic nog steeds open? De klacht is duidelijk, er wordt wat aangedaan zo schijnt het.. en om nou "Het Complot van Nare en Ware" te gaan bespreken hier.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |