![]() |
volwassen?
Op een dag
zie ik mezelf in de spiegel zoals ik mezelf niet eerder heb gezien de man tot wie ik opgroei is langzaamaan beter zichtbaar dan het jochie dat ik was en ik zie mezelf nog als altijd maar mijn schouders zijn te breed mijn gezicht is te scherp om nog 11 jaar te zijn. |
De eerste 2 zinnen vind ik niet lopen, daardoor had ik direct het gevoel dat het geen goed gedicht zou worden. Jammer is dit, want de rest van het gedicht vind ik wel goed!
de man tot wie ik opgroei is langzaamaan beter zichtbaar dan het jochie dat ik was en ik zie mezelf nog als altijd maar mijn schouders zijn te breed mijn gezicht is te scherp om nog 11 jaar te zijn. dat dikgedrukte gedeelte zou ik als ik jou was veranderen. doordat je deze woordkeuze hebt gemaakt, mist het de kracht die het eigenlijk zou moeten geven. Sorry, ik weet niet zo'n goed alternatief :s? Met hier en daar wat bijschavinkjes: leuk gedicht :d! |
Is in plaats van "als altijd", "als heel klein" niet goed? Zo rijmt het op de laatste regel, wat het wat lekkerder lezen maakt, en in mijn ogen komt 't zo beter uit... Naja... ik verzin ook maar wat, kijk maar wat je er mee doet haha ;)!
|
Vind hem echt wel leuk :)
Heb je die echt geschreven toen je 11 was? |
Nee, vorige week :P:D
|
Aaaah :D
Maar toch blijf ik hem zeer goed vinden :) Doet me een beetje denken aan een gedicht dat ik eens ergens gelezen heb...Maar weet niet meer waar :s anders had ik hem er eens opgezet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |