![]() |
wat is nou muziek
die je nou echt hard moet horen?
zeg maar welke muziek moet je hard horen en welke zacht? |
Black Sabbath en alle thrash en industrial moet je hard horen.
Slechte muziek moet zachtjes. |
Dimmu Borgir , Maiden , Ozzy , Ramms+ein en Tallica natuurlijk :)
maar ook ouwe sjit als Pink Floyd en Dire Straits :P (owjaah ik gaat naar Mark Knopfler in HMH :D ) |
Merzbow. Zo hard dat je dingen begint te horen die er eigelijk helemaal niet zijn.
En Catscan. En zo. |
drum and bass moet keiiiihard staan sjoerd
zacht en het liefst uit r&b |
drum'n'bass, tekno, acid, breakcore, en aanverwante meuk moet kneiterhard opstaan. (y)
|
electro, techno, d&b
|
alle leuke muziek moet hard
alle stomme muziek moet uit maar muziek die ik alleen hard kan horen zijn ouwe punkdingen zoals the ramones of sham 69 ofzo en dnb of chemical brothers of the prodigy... trouwens klassiek en jazz vind k chillender als t wat zachter staat, net als sommige reggae |
tekno immer
|
Audiobullys heel hard, evenals future sound of london. VNV Nation, Stone Sour, Nirvana, Heideroosjes ach ja, eigenlijk bijna alles uit mijn muziekverzameling.
Zacht mag achtergrondmuziek als ik aan het werk ben en op de telefoon moet letten. Of als ik ga slapen. maar eigenlijk maakt de muziek niet zo uit. |
|
Rhapsody is echt zo'n moet hard staan band omdat je dan zo veel meer lagen in de muziek hoord.
PunkRock hoeft over 't algemeen niet zo hard vind ik. |
Nirvana moet keihard.
Zo, en nu wachten op de Anti-Kurt Brigade. :cool: |
Freestylers mag ook wel met 't volume helemaal open, besloot ik net. (y)
|
alles?
|
Citaat:
|
M'n mediabibliotheek moet hard, de rest moet op volume 0.
|
Citaat:
|
Slayer
Moet je zo hard draaien dat het plafond naar beneden komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hardstyle en Harcore :cool: .
|
Nee.
Tenzij je het bij hardcore natuurlijk over bands als Madball en Hatebreed hebt. |
Electric Wizard, Esoteric, Glassjaw, Crowbar, Sleep, Feindflug.
Snoeihard. |
Dat Cursed klinkt erg cool.
|
garage punk.
|
Citaat:
|
Pro-Pain, zo hard als 't maar kan.
|
punk en hardcore moet echt hard.
Ska kan op een iets zachter volume |
Exodus, AC/DC en Ministry moeten in het bijzonder hard de speakers uitknallen.
Punk ook. Jazz is idd wel relaxt als het zacht staat. |
Rockachtige muziek het liefst zo hard mogelijk, ook om me te beschermen tegen mijn eigen zangkwaliteiten :)
zachtjes is meer voor rustige nummers die meer als achtergrondmuziek functioneren á la coldplay & Dido. (maar eigenlijk staat bij mij alles altijd wel hard) |
Metal(alle soorten) en Punk, Crunch en Rock moet je hard luisteren
Commerciele troep....heel zacht :p |
Citaat:
|
Haaardcore
|
90% v/d muziek klinkt hard gewoon beter.
Alleen chillmuziek moet je niet hard horen. |
Ik luister hier Heaven Shall Burn met 't volume nogal laag. Klinkt nog goed hoor. Bij echt goeie muziek boeit 't volume niets.
|
Manowar
|
Ac/dc !!!!!!! :d
|
Citaat:
Battle Hymn is een ultiem hardmoetnummer. |
Citaat:
Iig. Flogging Molly moet ook gewoon hard ^^ En vooral Black Friday Rule. En Troy van Sinead. |
Citaat:
Binnekort brengen ze hun 2e album uit genaamd Two(goh hehe) en ze komen in januari hierheen. Ga maar vast heavy duty oordoppen kopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
David Bowie heeft achterop Ziggy Stardust maar alvast de mededeling gezet "Play at MAXIMUM VOLUME."
Dus ik kies David. |
Prostitute Disfigurement
|
colleen
op het dak. |
Call me ziggy, ziggy stardust
|
dnb en andere dansbare shiz (freestylers en van dat soort ook) moet hard, loungy stuff moet rustiger
hiphop hoeft ook niet zo heel hard (maar wel iets harder als je de tekst kent ;)) en o ja rock/metal moet natuurlijk ook gewoon raggen alleen van die nutteloze slipknot achtige stuff, dan mag t volume van mij op 0 (y) |
Citaat:
|
5 Minute Grind - Who Needs Guitars Anyway?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44. |