![]() |
Toekomstvoorspeller gezocht. (m/v) Ervaring of kwalificaties niet vereist! Met spoed!
Variant op een van die zinloze spelletjetopics waar DK al tijden onder te lijden heeft. :p
Hoe zie jij het leven van de forummer boven je over tien jaar? Is hij/zij dan getrouwd, kinderen, baan enz. enz. Laat je handen eens overr die glazen bol gaan en laat ons de toekomst van de forummer boven je weten! Ik heb niemand boven mij. :) |
over 10 jaar heeft Machiavelli een staatsgreep proberen te plegen, die finaal mislukt is, waarna hij geëxecuteerd is, en zijn naam uitgebannen.
|
Citaat:
|
Machiavelli is over 10 jaar nog steeds zo narcistisch én hij zit dan nog steeds op het forum. :cool:
|
tandpasta heeft over 10 jaar prodent overgenomen, en voert wereldwijd actie tegen rotte gebitten.
|
Van An Outlaw is het me over tien jaar nog steeds volkomen duister wie hij is en wat hij doet. :)
|
Citaat:
|
De persoon boven mij zal over tien jaar bekend staan als nare oude man. Hij zal een groot emperium hebben en elke dag weer 20 andere bloedmooie vrouwen kunnen verleiden, met een onbeperkte voorraad. Hij zal de nobelprijs krijgen voor de vrede in het door hem zelf gestichte land, gevuld met Zijn kinderen. Vrede zal heersen, want Hij ziet dat het goed zal zijn. En wee hen die zijn land en kinderen bedreigt!
Zucht, net te laat :( Nou kga het nu niet meer aanpassen :P |
Citaat:
|
Citaat:
vier maar? 10 jaar tijd, dus ik verwacht eigenlijk minstens 10 liefdesbaby's. |
Citaat:
|
Citaat:
van meisje verwacht ik dat ze toch heel burgerlijk is over 10 jaar. dat gebeurt meestal met de mensen die juist helemaal niet burgerlijk willen worden later. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
meisje is over tien jaar een wereldberoemd model en actrice die al verschillende films met natalie portman heeft gemaakt en haar eigen modellenlijn heeft genaamd 'Machia'. |
Citaat:
|
Citaat:
An Outlaw leidt later mijn fanclubje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Solero ligt over 10 jaar ergens in een kerker te creperen, nadat ik mijn staatsgreep gepleegd heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
machiavelli trouwt later met een Natalie Portman lookalike en produceert net zolang kinderen tot er 1 is die sprekend op Natalie lijkt, waarna hij dat kind gebruikt voor zn eigen inkomsten (lees: laat werken maar zelf met het geld er vandoor gaat, geen pedofielachtig misbruik :nono: )
|
Citaat:
N00dles is over 10 jaar nog steeds een langharige werkschuwe korpsbal met een enorme bierbuik van alle Heineken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Noodles wordt forumbeheerder en gaat dood vanwege de druk en solero.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Solero wordt forumbaas +, ontmoet Kiwi en blijft nog steeds even stom.
|
Citaat:
|
meisje en Makavelli besluiten over een jaar of 7 samen een staatsgreep te plegen waarna An Outlaw eindigt als hofslaaf
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Miex wordt veehouder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dat is op zich niet :| , maar het is wel weer vervelend dat ik de middle of nowwhere woon (waardoor ik gedwongen ben mijn toevlucht en leven te zoeken op een kansloos forum als dit) |
Ik moet weer is meer op DK komen, ik ken jullie allemaal niet zo goed meer :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |