![]() |
Van Welke Voetballer Heb Jij Een Shirt?
Cristano Ronaldo :D :D (y)
|
Speciaal van hem gekregen?
Ik heb geen voetbalshirts meer maar als ik een voetbalshirt zou hebben wil ik geen naam erop. |
Citaat:
- trainingspak (met naam) van Danny Landzaat - shirt van Emerson - shirt plus trainingspak van Rick Plum (wel een beetje stom om met "Plum" op je rug rond te lopen:P) - shirt Thomas Caers :) leuke collectie, mja, niet dat je er wat aan hebt...... :| |
Van Beckham :bloos: maar is al heeel oud
|
Van Nuño Gomes, Fiorentina, gekocht toen ik in Rome was...het is overigens niet het officiële shirt en ik ben/was ook geen fan van hem, maar vond de kleur (donkerpaars) zo mooi.
Ik wil er nog stééds een van Ajax, zonder naam, maar die dingen zijn zoooo duur voor maar een arm studentje ;) :( |
Davor Suker
|
Rosicky
Baors 3 ajax shirtjes 1 van Galasek pers. gekregen. ergens nog een oud bergkamp shirtje. |
Citaat:
Ik heb alleen het shirt van Erik Meijer. :bloos: Of ja, de 11 op de rug, niet waar hij zelf in gespeeld heeft. ;) Verder heb ik nog 1 MVV-shirt, maar geen rugnummer erop. Moet echt dringend de nieuwe van Q-Park gaan kopen, want SNS bank lijkt al weer decennia terug... :p |
1 feyenoord shirt met tomasson(ook van hem gehad)
1 paar schoenen van van gobbel :D 1 shirt van becham(gewoon) 1 shirt van koeman(ek88) en nog wat feyenoord shirts zonder naam met handtekening |
Dani
hihi :bloos: |
Citaat:
|
Beckham :cool:
|
Citaat:
Heb een shirt van Jan Veenhof maar toen deed Groningen niet aan namen achterop de shirts. (nog steeds niet trouwens) Schoenen van Sion. Handschoenen van Lodewijks en Roorda. Gekregen via een vriend van me die zijn ouders waren bevriend met Jan Veenhof en zodoende kreeg ik via hem wel eens wat. De goeie ouwe basisschooltijd. :cool: |
geen
|
Citaat:
Oh ja, ik heb ook nog het shirt van Liverpool. :cool: En van een vriend kreeg ik ook nog het Euro 2004 Oranje thuisshirt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Barcelona shirt van Overmars... Van het eerste seizoen dat ie daar speelde.
En nu is ie gestopt met voetballen. Wat gaat de tijd toch snel voorbij... :eek: |
Makaay (Nederland)
Totti (AS Roma) Del Piero (Juventus) Ronaldo (Real Madrid) C.Ronaldo (Portugal origineel) Peruzzi (Inter) Van Nistelrooij (Man U) Davids (Nederland) en dan zonder naam: Ajax (aantal x) ADO Den Haag Barcelona Internationale Chelsea Deportivo La Coruna Spanje Egypte En de rest weet ik ff nie meer, maar nog wel n paar :D |
Citaat:
Of draag je ze als dagelijkse kleding ofzo? |
Nederlandselftal shirt Bergkamp
Officiele Man Utd, Twente en Engeland shirt het trainingspak van Jan Vennegoor of Hesselink :cool: (hijs wel een beetje groot :p) |
Zidane (frans elftal)
Baggio (uit zn tijd bij AC Milan) tegenwoordig alleen maar shirts zonder naam, vind het zonde er een naam op te laten drukken die na 1 of 2 jaar weer bij een andere club speelt |
Citaat:
en nee, ik draag ze niet als normale kleding :) |
Davor Suker =) :cool: (y)
|
Het shirt van Jeffery van As na NAC-stillem 2 gevangen :cool: :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vroeger in mijn brugklas zat een jongen die spaarde echt voetbalshirts, had er al een stuk of 100. Kan overdreven zijn, ook toch ook best mooi denk ik, vooral ouwe shirtjes. Alleen moet je de tijd, moeite en geld voor over hebben om ze te verzamelen... |
Shevchenko
Omdat die kerel zóó ongelovelijk goed is |
Citaat:
|
Citaat:
Had al zo'n vermoeden maar had nooit zin om het op te zoeken oid. of het ook zo was. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoerenveen FC Rukkerland Stillem ii Jojaks Allemaal 1 pot nat, je moet je er niet zo druk om maken. |
ik heb een shirt van mezelf :cool: Laatste shirt waar ik ooit in heb gespeeld heb ik (stiekum:eek:) mee naar huis genomen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ajax - Dani
Omdat ik dat toen gewoon een talentvolle en stijlvolle voetballer vond. Maar dat is er nooit helemaal uigekomen. Ook het shirtje kwan niet helemaal uit de verf. Het was veel te klein. :( |
Litmanen - ajax!
|
Citaat:
Hopen dat hij, zoals zijn vader, maar geen gokproblemen later krijgt. |
Citaat:
Zulke voetballers mag ik wel, niet arrogant maar gewoon relax. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lurling - Feyenoord :o
|
Citaat:
|
zown 1912 shirt van NAC.. en nee, hij is gemaakt in 2003 niet in 1912 :p
een uitshirt van barcelona, een echte een nepperd van ac milan, maar ja das maatje 156 dus dies iets te klein onderhand :p |
Horst Siegl - Sparta Praag :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Een beetje voetballen kan iedereen wel. |
Citaat:
Citaat:
|
Real Madrid - Redondo nummer 6
Argentinie - Redondo nummer 4 Ac Milan - Redondo nummer 5 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |